گوگل فوتو 2 ویژگی جدید هوش مصنوعی به دست می آورد

گوگل فوتو مکانی است که در آن خاطرات خاص خود را نگه می دارید. گاهی اوقات، تعداد زیادی عکس یا اسکرین شات مشابه وجود دارد که گالری تلفن را به هم می زند. برای مرتب کردن همه چیز و تمرکز بر خاطرات، گوگل اعلام کرده است که دو ویژگی جدید هوش مصنوعی را عرضه می کند. بیایید آنها را بررسی کنیم.

نکات برجسته

  • گوگل دو ویژگی جدید هوش مصنوعی را برای Google Photos معرفی کرده است.
  • ویژگی های جدید عبارتند از: پشته های عکس و بهبودهایی برای اسکرین شات ها و اسناد.
  • Google Photos اکنون به‌طور خودکار عکس‌های مشابهی را که نزدیک به هم گرفته شده‌اند را در Photo Stacks شناسایی و گروه‌بندی می‌کند.

گرفتن عکس ایده آل، خواه یک غروب خیره کننده باشد یا یک عکس گروهی، اغلب به تلاش های متعدد نیاز دارد. با این حال، این معمولاً گالری شما را به هم می‌ریزد، و حدود یک سوم محتوا شامل تصاویر مشابه است. Google Photos اکنون از هوش مصنوعی برای شناسایی و گروه‌بندی خودکار عکس‌های مشابه به‌طور متوالی در «Photo Stacks» استفاده می‌کند. در حالی که هوش مصنوعی بهترین نمایش آن لحظه خاص را انتخاب می کند، کاربران انعطاف پذیری خواهند داشت تا عکس مورد نظر خود را به عنوان انتخاب برتر تعیین کنند، پشته ها را سفارشی کنند، یا عکس پشته ها را به طور کامل غیرفعال کنند.

بهبودهایی برای اسکرین شات ها و اسناد

اسکرین‌شات‌ها اغلب گالری تلفن را به هم می‌ریزند و بازدید مجدد از لحظات ارزشمند را به چالش می‌کشند. اکنون، Google Photos از هوش مصنوعی برای تشخیص و دسته‌بندی بهتر اسکرین‌شات‌ها و اسناد در گالری شما استفاده می‌کند. اکنون به طور خودکار آنها را در آلبوم های مفیدتری مانند شناسه ها، رسیدها و اطلاعات رویداد سازماندهی می کند. این دسته بندی هوشمند فرآیند جستجو را ساده می کند و به شما این امکان را می دهد که به راحتی موارد خاص را بدون پیمایش در تمام عکس های خود پیدا کنید.

بهبودهایی برای اسکرین شات ها و اسناد - چیکاو

علاوه بر این، اکنون می توانید به طور مستقیم از اسکرین شات های بلیط ها یا تصاویر گرفته شده از آگهی های رویدادهای آینده، یادآوری ها را در تقویم خود ایجاد کنید. اگر بلیت کنسرتی دارید که به‌عنوان اسکرین شات در Google Photos ذخیره شده است، کافی است روی «تنظیم یادآوری» کلیک کنید تا به راحتی آن را به تقویم خود اضافه کنید.

علاوه بر این، می‌توانید پس از 30 روز، تصاویر و اسناد خود را به‌طور خودکار بایگانی کنید. این اقدام آنها را از گالری اصلی شما پنهان می کند و در عین حال دسترسی از طریق آلبوم های تعیین شده آنها حفظ می شود.

افتتاحیه | Google I/O 2023

مهم است که توجه داشته باشید که پشته‌های عکس و بهبودهایی برای اسکرین‌شات‌ها و اسناد در حال حاضر در Google Photos در اندروید و iOS منتشر شده‌اند. بنابراین اگر هنوز آنها را دریافت نکرده اید، فقط کمی صبر کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.