گوگل درایو طرح‌بندی دو صفحه‌ای برای فایل‌های PDF در تبلت‌ها و تاشوها دریافت می‌کند

از زمان عرضه اندروید 12L در دو سال پیش، گوگل چندین پیشرفت را برای برنامه های شخص اول خود به ارمغان آورده است تا از نمایشگرهای بزرگتر در گوشی ها و تبلت های تاشو استفاده کامل کند. اکنون، اپلیکیشن این شرکت تغییرات و ویژگی های بیشتری را برای بهبود بهره وری کاربران دریافت می کند.

گوگل درایو در حال دریافت یک طرح دو صفحه ای برای نمایشگر PDF خود است. این بدان معناست که می توانید دو صفحه از یک فایل PDF را در کنار هم مشاهده کنید و بهره وری خود را افزایش دهید. این ویژگی هنگام خواندن کتاب یا مقایسه متن از دو صفحه کنار هم عالی است. این نمای هنگام استفاده از تلفن یا رایانه لوحی تاشو سازگار در حالت افقی در دسترس است. برای فعال کردن این حالت، روی دکمه در بالای صفحه که بین دکمه جستجو و منوی سه نقطه قابل مشاهده است کلیک کنید.

برنامه اندروید گوگل درایو  PDF Two Page Layout - چیکاو

این طرح برای خواندن مجلات الکترونیکی و کتاب های الکترونیکی نیز عالی است. گوگل می‌گوید این ویژگی «اکنون برای همه مشتریان Google Workspace و کاربران دارای حساب‌های شخصی Google در دسترس است». این شرکت چندین پیشرفت را به برنامه Google Drive در اندروید اضافه کرده است، از جمله توانایی حاشیه نویسی فایل های PDF. این برنامه همچنین از ویژگی چند نمونه ای پشتیبانی می کند که با استفاده از آن می توانید دو فایل مختلف را در کنار هم باز کنید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.