جیمیل در دستگاه‌های اندرویدی از ویژگی تقسیم صفحه‌نمایش پشتیبانی می کند

گوگل یک ویژگی جدید تقسیم صفحه نمایش را برای برنامه Gmail در دستگاه های اندرویدی با صفحه نمایش بزرگ اعلام کرده است. با استفاده از این ویژگی، کاربران اکنون می توانند پیوندها و پیوست ها را مستقیماً در کنار محتوای ایمیل خود باز کنند، زمانی که دستگاه آنها در جهت افقی قرار دارد.

نکات برجسته

  • گوگل یک ویژگی جدید تقسیم صفحه نمایش را برای برنامه Gmail در دستگاه های اندرویدی با صفحه نمایش بزرگ اعلام کرده است.
  • با استفاده از این ویژگی، کاربران می‌توانند لینک‌ها و پیوست‌ها را مستقیماً در کنار محتوای ایمیل خود در زمانی که دستگاهشان در جهت افقی قرار دارد، باز کنند.
  • کاربران حتی می توانند عرض هر نیمه را کنترل کنند.

سال گذشته، ما پیشرفت‌های زیادی را در تجربه Google Workspace در دستگاه‌های اندرویدی با صفحه‌نمایش بزرگ اعلام کردیم که شامل پشتیبانی چند نمونه در Drive، Docs، Sheets و Slides می‌شد. این غول فناوری در یک پست وبلاگ Workspace Updates اعلام کرد که ما هیجان‌زده هستیم که ویژگی مشابهی را برای برنامه Gmail در تبلت‌ها و دستگاه‌های تاشو اندروید معرفی کنیم.

اکنون با ضربه زدن روی یک پیوند (یا پیوست) در ایمیل، پیوند (یا پیوست) در نیمه سمت راست صفحه باز می شود و ایمیل به نیمه چپ منتقل می شود.

علاوه بر این، کاربران حتی می‌توانند پهنای هر نیمه را کنترل کنند یا با کشیدن دسته تقسیم‌کننده، یکی را تمام‌صفحه کنند.

این ویژگی جدید تقسیم صفحه برای همه مشتریان Google Workspace و کاربران دارای حساب های شخصی Google در دسترس است.

به نظر ما، قابلیت تقسیم صفحه در برنامه جیمیل برای دستگاه های اندرویدی با صفحه نمایش بزرگ، مزایای متعددی را برای کاربران ارائه می دهد. کاربران می‌توانند پیوندها و پیوست‌ها را مستقیماً در کنار محتوای ایمیل خود باز کنند، و ارجاع اطلاعات از ایمیل را هنگام مشاهده محتوای پیوند شده آسان‌تر می‌کند. این می تواند بهره وری را برای کارهایی که شامل جابجایی بین ایمیل و اسناد یا وب سایت های پیوند شده است، افزایش دهد.

این ویژگی همچنین چند کار موثر را فعال می کند. کاربران می‌توانند روی چندین کار به طور همزمان کار کنند، مانند تهیه پیش‌نویس ایمیل در حین ارجاع به یک سند یا وب‌سایت مرتبط بدون نیاز به جابجایی مداوم بین برنامه‌ها.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.