سامسونگ بزرگترین برند نمایشگرهای OLED در جهان است

سامسونگ تنها یک سال پس از عرضه اولین نمایشگر خود به بزرگترین برند مانیتور OLED جهان تبدیل شده است. بر اساس آخرین آمار شرکت تحقیقات بازار International Data Corporation (IDC)، سامسونگ در سال 2023 سهم 28.3 درصدی از بازار جهانی مانیتورهای OLED را به خود اختصاص داد.

از نظر ارزش، شرکت کره جنوبی 34.7 درصد از بازار مانیتورهای OLED را در اختیار داشت که به این معنی است که سامسونگ مدل‌های گران‌تری را نسبت به سایر برندهای مانیتور می‌فروشد.

سامسونگ تنها در یک سال به بزرگترین برند مانیتورهای OLED جهان تبدیل شد

بر اساس گزارش ردیاب بازی سه ماهه IDC، سامسونگ علاوه بر اینکه برند شماره یک مانیتورهای OLED جهان در فروش و درآمد است، 20.8 درصد از بازار جهانی مانیتورهای بازی را نیز به خود اختصاص داده است. با این موفقیت، سامسونگ برای پنج سال متوالی بزرگترین برند مانیتورهای بازی جهان باقی مانده است.

اولین مانیتور OLED سامسونگ 34 اینچی Odyssey OLED G8 (G85SB) بود که در اکتبر 2022 عرضه شد. سال گذشته، این شرکت سری OLED خود را با عرضه 49 اینچی Odyssey OLED G9 (G95SC) گسترش داد.

در نمایشگاه CES 2024، سامسونگ دو مانیتور گیمینگ OLED صفحه تخت جدید را معرفی کرد: 27 اینچی QHD Odyssey OLED G6 (G60SD) و 32 اینچی 4K Odyssey OLED G8 (G80SD).

سامسونگ در حال برنامه ریزی برای عرضه نسخه جدید مانیتور گیمینگ Odyssey OLED G9 (G95SD) در چند ماه آینده است. دارای Multi Control (به اشتراک گذاری فایل ها و متن به صورت بی سیم با سایر دستگاه های اکوسیستم سامسونگ)، Samsung Gaming Hub (دسترسی سریع به خدمات بازی های ابری) و SmartThings Hub (برای کنترل دستگاه های هوشمند خانه).

جئونگ هون، معاون بخش تجاری نمایشگرهای بصری سامسونگ الکترونیکس، گفت: «دستیابی به جایگاه اول جهانی تنها یک سال پس از ورود به بازار مانیتورهای OLED، نتیجه نوآوری‌های مکرر فناوری است تا گیمرها بتوانند کیفیت تصویر عالی و عملکرد فوق‌العاده بازی را تجربه کنند.

مانیتور گیمینگ Odyssey سامسونگ یک انتخاب عالی برای گیمرها است. ما به کار سخت خود ادامه خواهیم داد تا اطمینان حاصل کنیم که این دستگاه به عنوان بهترین دستگاه بازی برای مصرف کنندگان شناخته می شود.”

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.