فیس بوک مسنجر پشتیبانی از پیامک را در ماه سپتامبر حذف می کند

برای کاربرانی که به جای Google Messages یا Samsung Messages از Facebook/Meta Messenger به عنوان یک برنامه پیامک (SMS) در اندروید استفاده می‌کنند، اخبار ناگواری وجود دارد. قابلیت استفاده از Facebook Messenger به عنوان یک برنامه پیامک (SMS) در ماه آینده قابل دسترسی نخواهد بود. این ویژگی در سال 2016 معرفی شد، اما در سپتامبر 2023 قرار است از دسترس خارج شود. همراه چیکاو باشید.

کاربران اندروید درباره این تغییر مطلع می‌شوند. یک سند رسمی پشتیبانی از Facebook نیز تایید می‌کند که کاربران “بعد از 28 سپتامبر 2023، وقتی برنامه خود را به‌روزرسانی کنند، دیگر نمی توانند از Messenger برای ارسال و دریافت پیام‌های SMS خود استفاده کنند.”

Meta همچنین به کاربران توصیه کرده است که برنامه پیامک پیش‌فرض گوشی خود را از Facebook Messenger به Google Messages یا Samsung Messages تغییر دهند. برای تغییر برنامه پیامک پیش‌فرض، به تنظیمات > برنامه‌ها > انتخاب برنامه‌های پیش‌فرض > برنامه پیامک رفته و یک برنامه پیام‌رسان دیگر را انتخاب کنید. اگر کسی قبل از 28 سپتامبر 2023 فراموش کند که برنامه پیامک پیش‌فرض را تغییر دهد، به‌طور خودکار به برنامه پیامک پیش‌فرض گوشی تغییر خواهد یافت.

فیسبوک مسنجر در سال 2012 به کاربران اجازه داد از آن به عنوان یک برنامه پیام کوتاه استفاده کنند. با این حال، این ویژگی در سال 2013 حذف شد. فیس بوک (اکنون متا) این ویژگی را در سال 2016 مجدداً منتشر کرد اما آن را از برنامه اصلی جدا نگه داشت. در سند رسمی پشتیبانی، فیس‌بوک می‌گوید که کاربران می‌توانند از طریق برنامه پیام‌رسانی پیش‌فرض جدید گوشی، به تاریخچه پیام‌های SMS خود دسترسی داشته باشند.

 

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.