هوش مصنوعی متا Emu: ابزار هوش مصنوعی برای اینستاگرام و فیسبوک

متا در حال کار بر روی یک مدل جدید هوش مصنوعی به نام Emu است. این مدل جدید هوش مصنوعی می تواند در فیس بوک و اینستاگرام ادغام شود. این به کاربران کمک می کند تا محتوای خلاقانه تری در رسانه های اجتماعی ارائه دهند. در کنار آن، می تواند به کاربران در انجام ویرایش نیز کمک کند.

مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، گفته است که آنها در اینستاگرام و فیسبوک با ابزارهای جدید هوش مصنوعی کار می کنند. این می تواند به زودی به شما امکان تولید محتوای متن به تصویر و متن به ویدئو را بدهد. پلتفرم های رسانه های اجتماعی به زودی می توانند به شما امکان ویرایش تصاویر و تولید “ویدیوهای با کیفیت بالا” با استفاده از متن را بدهند. در مورد آن بیشتر بدانیم.

نکات برجسته

  • پلتفرم های رسانه های اجتماعی به زودی می توانند به شما امکان ویرایش تصاویر و تولید “ویدیوهای با کیفیت بالا” با استفاده از متن را بدهند.
  • متا در حال کار بر روی دو ابزار جدید هوش مصنوعی برای پلتفرم های رسانه های اجتماعی خود است.
  • این دو ابزار هوش مصنوعی «Emu Edit» و «Emu Video» هستند.

دو ابزار آینده هوش مصنوعی اینستاگرام و فیسبوک

متا در حال کار بر روی دو ابزار جدید هوش مصنوعی برای پلتفرم های رسانه های اجتماعی خود است. این دو ابزار هوش مصنوعی «Emu Edit» و «Emu Video» هستند. بیایید ابتدا در مورد Emu Edit صحبت کنیم.

دو ابزار آینده هوش مصنوعی اینستاگرام و فیسبوک - چیکاو

قبلاً ویژگی‌هایی مانند Emu Edit را در Adobe، Canva و Google دیده‌ایم. Emu Edit یک ابزار هوش مصنوعی است که می تواند تصاویر را مطابق متن ارائه شده ویرایش کند. برای زمینه، می توانید در Emu Edit تایپ کنید که “نظرسنجی برق را از تصویر بردارید و به جای آن یک درخت کریسمس قرار دهید”. و در عرض چند ثانیه یک درخت کریسمس کاملاً تراز شده جایگزین نظرسنجی برق خواهد شد.

همانطور که در تصاویر مشخص است، یکی از ویژگی های جالب Emu Edit این است که شما فقط باید توضیحات را بدهید و همانطور که می گویید عمل می کند. در برنامه های دیگر مانند Canva، Adobe و غیره، باید بخشی را برای استفاده از ابزار تبدیل متن به تصویر هوش مصنوعی انتخاب کنید. این فقط قسمتی را که انتخاب کرده اید ویرایش می کند. به لطف مدل هوش مصنوعی Emu، در اینستاگرام و فیسبوک نیازی به مبارزه با آن نخواهید داشت.

بعدی Emu Video است. Emu Video نیز به همین روش کار می کند، فقط ویرایش را انجام نمی دهد. این ابزار هوش مصنوعی به شما کمک می کند تا با استفاده از متن “ویدیوهای با کیفیت بالا” تولید کنید.

اساسا، این یک ابزار هوش مصنوعی متن به ویدیو خواهد بود که می تواند بر اساس متن ارائه شده شما فیلم تولید کند. مهم نیست چقدر متن شما غیر واقعی است، به آنچه می خواهید می رسید! به عنوان مثال، حتی می توانید بنویسید: “یک میمون گاوچران سوار بر زرافه در حال تعقیب یک سفینه فضایی بیگانه است.” و حدس بزنید چه؟ آن را در یک ویدیو تولید می کند.

صحبت از در دسترس بودن آنها، هنوز فاش نشده است. این ابزارهای هوش مصنوعی می‌توانند حتی ماه آینده راه‌اندازی شوند یا شاید تا سال آینده عرضه شوند.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.