به‌روزرسانی اندروید 14 اشتراک‌گذاری فایل ها را آسان‌تر می‌کند

گوگل با افزودن ویژگی‌های جدید به اندروید 14 و بهبود ویژگی‌های موجود در هر نسخه بتا جدید، تغییرات قابل توجهی را در سیستم عامل به وجود آورده است. با توجه به این همه تغییرات، برای کشف همه آنها چند روز زمان نیاز است و امروز، وب‌سایت 9to5Google یک ویژگی جالب در سیستم عامل کشف کرده است. طبق گزارش این وب‌سایت، دو نسخه بتای آخر اندروید ۱۴ (بتا ۳ و بتا ۴) تغییرات قابل توجهی را در منوی به اشتراک گذاری (منویی که در هنگام کلیک بر روی دکمه به اشتراک گذاری مشاهده می‌کنید) به همراه داشته‌اند. همراه چیکاو باشید.

در اندروید ۱۳، هنگامی که یک مورد را به اشتراک می‌گذارید، چهار گزینه نمایش داده می‌شود. با اندروید 14 بتا 3، گوگل این تعداد را به پنج گزینه افزایش داده است، که به افراد این امکان را می‌دهد تا بیشترین گزینه‌های به اشتراک گذاری را در یک صفحه واحد ببینند. اندروید 14 بتا 4 نیز با بهبود منوی به اشتراک گذاری، به شما می‌گوید که هر گزینه به اشتراک گذاری چه کاری انجام خواهد داد. به عنوان مثال، اگر یک آدرس اینترنتی را از مرورگر وب کپی کرده و آن را به اشتراک بگذارید، سیستم عامل به شما اعلام می‌کند که شما در حال به اشتراک گذاری یک لینک هستید و همچنین پیش‌نمایشی از آن نشان می‌دهد. هر دو بهبود باعث می‌شود به اشتراک گذاری سریعتر، آسانتر و راحت‌تر شود.

اندروید ۱۴ با بخش عمده‌ای از ویژگی‌های جدید همراه است. درباره زمان عرضه اندروید ۱۴ (One UI 6.0) برای گوشی‌های گلکسی سامسونگ، انتظار می‌رود که در هفته آینده اتفاق بیفتد. با این حال، بروزرسانی به صورت نسخه بتا منتشر خواهد شد که بدین معناست فقط افرادی که در برنامه بتا عضو شده‌اند، آن را دریافت خواهند کرد. همچنین، سامسونگ ابتدا سیستم عامل جدید را بر روی جدیدترین گوشی‌های پرچمدار عرضه خواهد کرد.

امتیاز دهید
منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.