iOS 17.1.1 مشکلات مربوط به شارژ بی سیم و watchOS 10.1.1 تخلیه باتری اپل واچ را رفع می کند

امروز اپل iOS 17.1.1، iPadOS 17.1.1 و watchOS 10.1.1 را به دستگاه های سازگار عرضه کرده است. همانطور که افزایش‌های کوچک نشان می‌دهد، این به‌روزرسانی‌های بزرگی نیستند که ویژگی‌های جدیدی را به همراه داشته باشند. در عوض، آنها برخی از اشکالات بد و چشمگیر را که اخیراً ظاهر شده اند، برطرف می کنند.

iOS 17.1.1 نمایش نادرست برف ویجت قفل آب و هوا را برطرف می‌کند، اما همچنین، شاید مهم‌تر از آن برای برخی افراد، مشکلات مربوط به Apple Pay و سایر ویژگی‌های NFC در همه مدل‌های آیفون 15 «پس از شارژ بی‌سیم در خودروهای خاص» در دسترس نباشد. به گفته اپل.

iOS 17.1.1 مشکلات مربوط به شارژ بی سیم را برطرف می کند، watchOS 10.1.1 تخلیه باتری اپل واچ را رفع می کند

ماشین های مورد نظر؟ بی ام و. این به نظر دردسر است، بنابراین مطمئن شوید که اگر تحت تأثیر قرار گرفته اید، در اسرع وقت به روز رسانی کنید. کاربران همچنین مشکلات مختلفی را در ارتباط با اتصال Wi-Fi و خاموش شدن دستگاه گزارش کرده‌اند، اما مشخص نیست که آیا این به‌روزرسانی این مشکلات را نیز برطرف می‌کند، زیرا تغییرات اپل به آنها اشاره نمی‌کند.

watchOS 10.1.1 برای رفع مشکلی در نظر گرفته شده است که می تواند باعث تخلیه سریع باتری برای برخی از کاربران اپل واچ شود. همچنین “رفع اشکال مهم” دیگری نیز وجود دارد که از آنها جدا نیست. بنابراین اگر احساس می‌کنید که اپل واچ شما مانند گذشته در watchOS 10.1 دوام نمی‌آورد، مطمئن شوید که در اولین فرصت آن را به جدیدترین نسخه به‌روزرسانی می‌کنید.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.