شیائومی HyperOS را عرضه کرد؛ بررسی 5 ویژگی جدید!

در کنار پرچمدار سری 14 شیائومی، شیائومی از HyperOS نیز رونمایی کرد. HyperOS با برنامه هایی برای جایگزینی سیستم عامل فعلی این شرکت، MIUI منتشر شده است و سری 14 شیائومی اولین سیستمی است که از آن استفاده می کند.

نکات برجسته

  • شیائومی HyperOS را برای امنیت راه اندازی کرد.
  • HyperOS اجازه می دهد تا برنامه ها سریعتر بوت شوند و آنها را برای مدت طولانی در حافظه پس زمینه نگه می دارد.
  • با کمک دستیار ورودی Xiaoai، می توانید متون تولید شده توسط هوش مصنوعی را دریافت کنید.

HyperOS مبتنی بر لینوکس و Xiaomi Vela، نرم افزار اینترنت اشیاء داخلی شیائومی است. در مقایسه با MIUI با 13.08 گیگابایت، HyperOS فقط 8.75 گیگابایت اندازه دارد که آن را به کوچکترین اندازه سیستم عامل تبدیل می کند. شیائومی تضمین می کند که این سیستم عامل جدید نه تنها بسیار کارآمدتر است، بلکه در دستگاه های مختلف و مشخصات رم نیز به خوبی کار می کند.

با HyperOS، بیشتر تغییرات در زیر هود انجام می‌شود و رابط کاربری آن شبیه به MIUI است. خوب، همانطور که بسیاری از این سیستم عامل جدید استقبال کرده اند، برخی می گویند که شیائومی iOS 17 اپل را در سمت چپ، راست و وسط پاره کرده است. بیایید ببینیم HyperOS چگونه متمایز است و چه چیزهای جدیدی برای ارائه دارد.

تغییرات رابط کاربری

بیایید ابتدا در مورد اصول اولیه صحبت کنیم، مرکز کنترل تغییرات جزئی همراه با برنامه های خود دیده است. همچنین چهره‌های قفل صفحه جدید و گزینه‌های سفارشی‌سازی را دریافت می‌کنید.

امنیت

برای امنیت، شیائومی راه اندازی کرده و از توسعه دهندگان شخص ثالث به شیائومی ولا استقبال می کند. رمزگذاری، مدیریت مجوزها و سایر پروتکل های امنیتی تقویت شده اند.

بهینه سازی عملکرد

بله، عملکرد در این سیستم عامل بهبود یافته است. همچنین به برنامه ها اجازه می دهد سریعتر بوت شوند و آنها را برای مدت طولانی در حافظه پس زمینه حفظ می کند. همچنین با این کار، تأخیر دیسک بهتر و انیمیشن های روان تری دریافت می کنیم.

بهبود عملکرد HyperOS شیائونی - چیکاو

هوش مصنوعی پیشرفته

هوش مصنوعی امروزه به مرکز توجه همه شرکت های فناوری تبدیل شده است. با کمک دستیار ورودی Xiaoai، می توانید متون تولید شده توسط هوش مصنوعی را دریافت کنید. همانند سیستم‌عامل اپل، HyperOS همچنین به شما امکان می‌دهد متنی را روی عکس‌ها ثبت کنید، doodles را به نقاشی تبدیل کنید و تصاویر را با استفاده از زبان‌های طبیعی جستجو کنید.

اتصال بهبود یافته و هوشمند

با HyperOS، مشکل اتصال بین دستگاه ها توسط Xiaomi HyperConnect حل شده است و رابط کاربری هوشمند آن Hypermind نامیده می شود. می توانید به دستگاه های دیگر متصل شوید، از دوربین عقب گوشی هوشمند خود به عنوان وب کم استفاده کنید، داده های تلفن همراه را به راحتی به اشتراک بگذارید، و می توانید اعلان هایی مانند تماس ها را در دستگاه های دیگر خود مانند لپ تاپ دریافت کنید.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.