ویندوز 11 به زودی ایموجی‌های سه‌بعدی را به لپ تاپ‌های گلکسی بوک ارائه دهد

مایکروسافت کاملاً آماده است تا ایموجی‌های سه‌بعدی که مدت‌ها منتظر آن بودیم را برای لپتاپ‌ها و کامپیوترهای ویندوز 11 معرفی کند. تقریباً دو سال پیش، مایکروسافت اعلام کرد که قصد دارد ایموجی‌‌های سه‌بعدی را معرفی کند که طراحی قدیمی و شکل صافی کمپانی را جایگزین خواهد کرد. با این حال، کمپانی اخیراً نسخه پیش نمایش بیلد ویندوز (25905) را منتشر کرده است که طراحی سه‌بعدی را برای تمامی ایموجی‌‌های مورد علاقه‌تان به ارمغان می‌آورد. همراه چیکاو باشید.

به طور قابل توجه، ایموجی‌های جدید در ویندوز 11 به شکلی مشابه با ایموجی‌‌هایی هستند که برای مایکروسافت تیمز منتشر شده‌اند. طراحی سه‌بعدی با افزودن یک حاشیه‌ی گرادیانتی به دست آمده است. در ماه ژوئیه 2021، مایکروسافت اعلام کرد که این ایموجی‌‌ها برای ویندوز 11 در دسترس خواهند بود و در نهایت در نوامبر سال گذشته آن‌ها را ارائه کرد. با این حال، ایموجی‌‌ها بسیار دور از حالت سه‌بعدی بودند.


بسیار خوب، ایموجی‌‌های سه‌بعدی جدید بالاخره برای گلکسی بوک و سایر رایانه‌های رومیزی و لپتاپ‌هایی که از ویندوز 11 استفاده می‌کنند، در دسترس هستند. طبق گفته‌ی مایکروسافت، این ایموجی‌‌ها از فرمت فونت رنگی 11 COLRv1 جدید در ویندوز 11 استفاده می‌کنند که به سیستم امکان نمایش ایموجی‌‌های پررنگ‌تر و با ظاهری سه‌بعدی می‌دهد. علاوه بر این که در ویندوز 11 در دسترس هستند، ایموجی‌‌های جدید همچنین در برخی از برنامه‌ها و مرورگرها نیز قابل استفاده خواهند بود.

اگر میخواهید ایموجی‌‌های جدید را بر روی گلکسی بوک سامسونگ خود که از ویندوز 11 پشتیبانی می‌کند، امتحان کنید، باید برای برنامه Windows Insider ثبت‌نام کنید تا بتوانید نسخه جدید را دانلود کنید.

امتیاز دهید
منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.