راهنمای خرید رینگ لایت، بک دراپ و سایر تجهیزات عکاسی

 در صورتی که به عکاسی و ثبت لحظات زیبا علاقمند هستید و تمایل دارید در این زمینه فعالیت کنید، اولین و مهم‌ترین مسئله برای شما این است که با تجهیزات مختلف عکاسی و کاربرد‌ها و ویژگی ‌های هر یک آشنایی داشته باشید. بخش مورد علاقه ‌ی تمامی عکاسان و فیلمبرداران، استفاده از تجهیزات مختلف برای ثبت بهترین عکس ‌ها است. آگاهی از کاربرد تجهیزات مختلف در عکاسی، به شما کمک می ‌کند تا در گرفتن عکس ‌های زیبا به بهترین شکل عمل کنید. رینگ لایت و بک دراپ از جمله تجهیزات بسیار کاربردی هستند که به شما کمک می‌کنند تا در ثبت یک عکس زیبا و با کیفیت موفق ظاهر شوید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

نور مناسب، فضاسازی درست و زیبا، پس زمینه ‌ی خوب در عکاسی و بسیاری از موارد دیگر در ثبت یک عکس زیبا و بی ‌نقص مهم هستند. شما با استفاده از یک رینگ لایت مناسب و با کیفیت، می‌توانید میزان نور را برای ثبت بهترین و زیبا‌ترین عکس تنظیم کنید.

در کنار آن خرید بک دراپ زیبا به شما کمک می‌کند تا صحنه ‌ی را به صورت دلخواه خود و به شکلی کاملا بی ‌نقص برای عکاسی آماده کنید.

برای تهیه ‌ی تجهیزات با کیفیت عکاسی با بهترین هزینه، می‌توانید از طریق فروشگاه دیدنگار اقدام کنید؛ این فروشگاه یکی از معتبرترین مراکزی است که با کیفیت‌ترین تجهیزات عکاسی از برندهای مختلف را با قیمتی ارزان‌تر از اکثر نمایندگی ‌ها و مراکز عرضه کننده و با ضمانت اصل بودن کالاها عرضه می‌نماید.

تنوع بالای محصولات عرضه شده توسط این فروشگاه، دست مشتریان را برای انتخاب تجهیزات مورد نظر خود باز می‌گذارد. با انتخاب فروشگاه دیدنگار می‌توانید خرید خود را بدون نگرانی از پرداخت هزینه انجام دهید؛ چرا که با خرید از این فروشگاه، می‌توانید هزینه ‌ی تجهیزاتی که خریداری کرده ‌اید را به شکل اقساطی پرداخت کنید.

در ادامه راهنمای کامل خرید دو نوع از مهم‌ترین تجهیزات عکاسی ارائه شده است که مطالعه ‌ی آن می‌تواند کمک بسیار عالی برای انتخاب و خرید شما باشد.

راهنمای خرید رینگ لایت

مطمئنا می‌دانید که نور در عکاسی بسیار مهم است. در یک استودیوی عکاسی ممکن است به نور مناسب و روشنایی لازم برای ثبت عکس یا فیلمی با کیفیت دسترسی نداشته باشید. با این وجود چه برای عکاسی حرفه ‌ای و چه برای تهیه ‌ی یک ویدئو برای شبکه ‌های اجتماعی، استفاده از رینگ لایت می‌تواند کمکی بسیار عالی برای شما باشد تا به نور مناسب دسترسی پیدا کنید.

یک رینگ لایت با کیفیت، روشنایی لازم برای ثبت عکس و فیلم به شکل حرفه‌ای را برای شما به ارمغان می ‌آورد. بسیاری از عکاسان حرفه ‌ای، وبلاگ نویسان، اینفلوئنسرهای فضای مجازی و افراد دیگری که فعالیت آن‌ها حول محور عکاسی انجام می‌شود، از روشنایی و نور یکنواختی که توسط یک رینگ لایت ایجاد می‌شود بهره برده و عکس ‌ها و فیلم‌هایی با کیفیت تهیه می‌کنند.

با استفاده از این محصول می‌توانید سلفی ‌هایی جذاب گرفته و به عکس ‌های پرتره ‌ی خود حالتی برجسته بدهید. انواع مختلف از این نوع تجهیزات تنظیم نور در عکاسی، هم به شکل حرفه ‌ای و هم برای عکس برداری خانگی مورد استفاده قرار گرفته و بهترین نتایج را به جا می‌گذارند.

سوالی که پیش می ‌آید این است که بهترین مدل از این نوع تجهیزات عکاسی کدام است؟ انواع مختلفی از این ابزار وجود دارد که برخی از آن‌ها با هدف خاصی طراحی و تولید می‌شوند. در ادامه لیستی از بهترین مدل ‌های این ابزار فوق العاده کاربردی ارائه شده که به خرید شما کمک می‌کند.

 مدل HONGDAYI:

این مدل از ساده ‌ترین مدل ‌های رینگ لایت است. سایزی کوچک دارد که می‌توانید آن را روی تلفن همراه خود نصب کنید. علاوه بر آن قیمتی بسیار مناسب و کارایی راحت دارد. دارای 36 لامپ LED کوچک است که روشنایی کامل را برای گرفتن فیلم و عکس با گوشی همراه فراهم می‌آورد. برای استفاده از این محصول نیاز به باتری ندارید و می‌توانید آن را با استفاده از کابل USB شارژ کنید. با شارژ کامل می‌توانید تا دو ساعت از آن استفاده کنید.

 مدل Godox Wistro:

 این مدل رینگ لایت که برای عکاسی در فضای باز و همچنین عکاسی ماکرو بسیار عالی است، از لامپ‌های LED ساخته شده است که حلقه‌ی نور مداوم را برای شما فراهم می ‌آورد. این محصول دارای چراغ ‌هایی قدرتمند و بسیار پرنور است که می ‌توانید در فضای باز بهترین استفاده را از آن ببرید. وزن آن حدود 1 کیلوگرم بوده و دارای باتری لیتیوم یونی می‌باشد.

رینگ لایت - چیکاو

 مدل FotodioX Selfie Starlite:

در صورتی که می‌خواهید برای سلفی گرفتن و تهیه ‌ی محتوا برای فضای مجازی از رینگ لایت استفاده کنید، این مدل برای شما انتخاب خوبی است. قیمت آن بسیار مناسب بوده و در عین حال بهترین کارایی را دارد. این مدل دارای حلقه‌ای 18 اینچی است. شما می‌توانید نور این مدل را به راحتی تنظیم کنید؛ محدوده ‌ی نور این مدل بین 3200k تا 5600k بوده و به شما کمک می‌کند تا در شرایط مختلف، بهترین نور را داشته باشید. تنها نقص این مدل، نداشتن پایه است؛ همچنین این که در حین استفاده باید به برق وصل شود. 

 مدل Wescott:

این مدل رینگ لایت یک محصول همه کاره است که برای عکاسی در هر مکان و فضایی عالی است. قابلیت تنظیم نور دارد و دارای یک کیف بزرگ است که می‌توانید آن را همراه خود حمل کرده و به لوکیشن ‌های مختلف عکاسی ببرید. وزنی بسیار سبک داشته و می‌توانید خیلی راحت آن را جا به جا کنید. این مدل نسبت به بقیه ‌ی مدل ‌ها قیمت بالاتری دارد.

بهترین رینگ لایت - چیکاو راهنمای خرید بک دراپ

پس زمینه یا بک دراپ، یکی از مهم‌ترین تجهیزات عکاسی است که انتخاب نوع مناسب آن به عکس ‌ها و فیلم ‌های شما روح می‌دهد. این محصول برای تمامی عکاسان مهم بوده و به ثبت عکس ‌های حرفه ‌ای کمک بسیاری خواهد کرد. انواع مختلف از این محصول عکاسی وجود دارند که بسیار مقرون به صرفه و با دوام هستند.

مدل ‌های مختلف این محصول از متریال ‌های مختلف ساخته شده ‌اند و سبک و سایز متنوعی دارند. در ادامه به بررسی ویژگی ‌های مهمی که در تهیه ‌ی این محصول باید مد نظر داشته باشید اشاره می‌کنیم.

جنس:

در هنگام خرید بک دراپ یا پس زمینه‌ی عکاسی، لازم است به جنس آن توجه داشته باشید‌. این محصول در انواع مختلف و با متریال‌های گوناگونی تولید می‌شود؛ مدل ‌های مختلف این محصول از جنس کاغذ بدون درز، پنبه بافته شده یا موسلین، میکروفیبر (الیاف مصنوعی) و… ساخته شده ‌اند که هر یک از آن‌ها به عکس ‌های شما جلوه داده و به شما کمک می‌کنند تا عکس ‌هایی حرفه ‌ای بگیرید.

 سایز:

 پس زمینه‌ها در اندازه و سایزهای مختلف طراحی می‌شوند که شما بسته به نیاز خود و با توجه به اندازه ‌ی فضای عکاسی، می‌توانید سایز دلخواه خود را تهیه کنید. برای انتخاب سایز مناسب، می‌توانید سوژه و فضای عکاسی را مد نظر داشته باشید.

بک دراپ - چیکاو

نوع و سبک:

بک دراپ ‌ها در انواع و سبک ‌های مختلفی تولید می‌شوند‌. همانطور که گفته شد یک پس زمینه می‌تواند عکس شما را تحت تاثیر قرار دهد؛ پس با توجه به حسی که از طریق یک عکس می‌خواهید به مخاطبان خود منتقل کنید، می‌توانید بهترین پس زمینه را برای عکاسی خود انتخاب کنید. پس زمینه ‌ها می‌توانند عکس دار، تک رنگ، نقاشی شده، تاشو و سفارشی باشند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.