اکنون می توانید موزیک ویدیوها را در Spotify تماشا کنید

اسپاتیفای اعلام کرده است که موزیک ویدیوها را روی پلتفرم به صورت بتا منتشر می کند. درست است. اکنون می توانید موزیک ویدیوها را در Spotify تماشا کنید.

بیشتر بخوانید: آموزش پاک کردن کش Spotify

Spotify در حال ارائه این ویژگی برای برنامه های خود برای سیستم عامل های اندروید، iOS، مک، ویندوز و تلویزیون است. هیچ اشاره ای به وب در پست وبلاگ وجود ندارد. امکان پخش ویدیوهای موسیقی به مشترکین Premium محدود است. در حال حاضر در یازده منطقه در دسترس است: برزیل، کلمبیا، آلمان، اندونزی، ایتالیا، کنیا، هلند، فیلیپین، لهستان، سوئد و بریتانیا. در حال حاضر، فقط نماهنگ‌های «اد شیران، گربه دوجا، و آیس اسپایس، یا موارد دلخواه محلی مانند آلونا و آساکه» در پلتفرم موجود است.

چگونه موزیک ویدیوها را در Spotify تماشا کنیم؟

زمانی که این ویژگی در دستگاه شما در دسترس قرار گرفت، هنگام گوش دادن به آهنگ صوتی، باید بتوانید گزینه «تغییر به ویدیو» را در صفحه در حال پخش مشاهده کنید. پس از کلیک بر روی دکمه، برنامه شروع به پخش نسخه ویدیویی آن آهنگ از ابتدا در محل آلبوم هنری می کند. هنگامی که ویدیو شروع به پخش می کند، آن گزینه با گزینه “Switch to Audio” جایگزین می شود. وقتی روی آن ضربه بزنید، برنامه ویدیو را با آلبوم هنری جایگزین می‌کند و به پخش نسخه صوتی آهنگ ادامه می‌دهد.

در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی در دست نیست که آیا Spotify توانایی پخش موزیک ویدیوها را با به‌روزرسانی‌های برنامه‌های خود برای آن پلتفرم‌ها ارائه می‌کند یا اینکه این تغییر سمت سرور است. اگر این شرکت این ویژگی را با به‌روزرسانی منتشر می‌کند، باید برنامه Spotify را در دستگاه خود به آخرین نسخه به‌روزرسانی کنید تا از ویژگی جدید لذت ببرید.

اشتراک‌های Premium Spotify اکنون با قابلیت پخش ویدیوهای موسیقی، ارزش بیشتری را برای پول ارائه می‌کنند و این باید افراد بیشتری را به پلتفرم استریم جذب کند. با این حال، Spotify تنها پلتفرم پخش موسیقی نیست که موزیک ویدیوها را ارائه می دهد. Apple Music، Tidal، و YouTube Music نیز می‌توانند ویدیوهای موسیقی را پخش کنند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.