سامسونگ ویژگی‌های هوش مصنوعی را برای ساعت هوشمند گلکسی رینگ معرفی می‌کند

سامسونگ در تابستان امسال برای عرضه دستگاه‌های پوشیدنی جدید آماده می‌شود و هوش مصنوعی (هوش مصنوعی) ممکن است نقش مهمی در شکل‌دهی تجربه برای کاربران آینده دستگاه‌های پوشیدنی گلکسی داشته باشد.

دکتر Hon Pak، SVP و رئیس تیم سلامت دیجیتال در MX Business سامسونگ، اخیراً با اعضای مشاور سلامت سامسونگ نشسته و در مورد آینده هوش مصنوعی، دستگاه‌های پوشیدنی و اینکه چگونه این اجزا می‌توانند مراقبت‌های بهداشتی را بهبود بخشند، بحث کردند.

در طی جلسه ای در مرکز پزشکی سامسونگ در سئول در اوایل بهار، چندین عضو هیئت مشاوره سلامت سامسونگ نظرات خود را در مورد دو موضوع اصلی به اشتراک گذاشتند:

  • فناوری چه نقشی در سلامتی ایفا می کند، به خصوص وقتی که با هوش مصنوعی Generative ترکیب شود؟
  • سامسونگ چه نقشی می تواند در چشم انداز سلامت در حال تکامل ایفا کند؟

جایی که هوش مصنوعی، فناوری پوشیدنی و سلامت با هم تلاقی می کنند

پروفسور میونگ جین چانگ، مدیر مرکز تحقیقات هوش مصنوعی سامسونگ در مرکز پزشکی سامسونگ، توضیح داد که داده‌های لاگ زندگی جمع‌آوری‌شده از دستگاه‌های پوشیدنی می‌تواند برای مراقبت‌های بهداشتی و درک بهتر سابقه سلامتی بیمار مفید باشد. او معتقد است که آینده هوش مصنوعی استخراج این بینش ها از زندگی روزمره کاربران و ارائه درک عمیق تر از سلامت آنها است.

دکتر مایکل بلوم، متخصص قلب، به اشتراک گذاشت که نظارت مستمر می تواند به ابزاری مهم در تشخیص زودهنگام و پیش بینی بیماری های احتمالی تبدیل شود. فشار خون بالا و فیبریلاسیون دهلیزی مسائلی هستند که «خطر زیاد و تأثیر زیادی دارند» که می‌توان آنها را از طریق مداخلات با شدت کم مدیریت کرد. دکتر بلوم می‌گوید ساعت‌های هوشمند می‌توانند به پزشکان کمک کنند تا مسائل اساسی را که ممکن است در بروز چنین بیماری‌هایی نقش دارند، بهتر درک کنند. و هوش مصنوعی می‌تواند داده‌ها را به بینش‌های قابل مصرف و خرد عملی تبدیل کند.

دکتر دیوید کلونوف، M.D.، رئیس موسسه تحقیقات دیابت در مرکز پزشکی Mills-Peninsula، گفت که نظارت بر گلوکز برای مدیریت دیابت و برای افرادی که دیابت ندارند اما می خواهند سبک زندگی سالم تری را دنبال کنند، رایج تر شده است. پایش گلوکز وقتی با سایر معیارهای سلامتی، از جمله داده های خواب، فشار خون و بینش فعالیت ترکیب شود، می تواند ابزار قدرتمندی باشد. ابزارهای پوشیدنی و هوش مصنوعی می توانند “درکی دقیق تر از سلامت متابولیک ارائه دهند و فرصت هایی را برای بهبود سلامتی و تناسب اندام کلی تسهیل کنند.”

سامسونگ چگونه می تواند سلامت خود را از طریق ابزارهای پوشیدنی و هوش مصنوعی بهبود بخشد؟

تا آنجا که به سهم سامسونگ در چشم انداز سلامت مربوط می شود، هم پزشکان و هم پروفسور ظاهراً دیدگاه مشابهی دارند که فناوری های سامسونگ، از جمله دستگاه های پوشیدنی و هوش مصنوعی، می توانند در تشویق تغییرات رفتاری نقش داشته باشند. آنها می توانند به کاربران کمک کنند تا مزایای تغییر عادات خاص یا انتخاب های سبک زندگی را بهتر درک کنند و اینکه چگونه می توانند از تغییرات تدریجی در رفتار فرد پیشرفت کنند.

علاوه بر این، پروفسور چانگ توضیح داد که، اگرچه تغییرات رفتاری می تواند دشوار باشد، اما با حمایت اعضای خانواده می تواند راحت تر اتفاق بیفتد. با در نظر گرفتن این موضوع، پروفسور چانگ می‌گوید سامسونگ می‌تواند با توسعه ابزارهایی که به کاربران پوشیدنی امکان ایجاد حلقه‌های مراقبت با خانواده و دوستان را می‌دهد، به چشم‌انداز سلامت کمک کند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.