گوگل برای راه اندازی مجدد تبلت پیکسل بدون داک، قلم و صفحه کلید عرضه می کند

گوگل تبلت پیکسل را در ژوئن سال گذشته عرضه کرد و تا کنون با یک داک اسپیکر شارژ در جعبه عرضه شده است – یک جفت منحصر به فرد، با هدف قابل استفاده به عنوان یک بلندگوی هوشمند در صورت اتصال.

این منحصربه‌فرد بودن ممکن است بسیاری از افراد را متقاعد نکرده باشد که این ترکیب ضروری است، و بنابراین اکنون شایعه شده است که گوگل از بسته‌بندی داک با تبلت خودداری می‌کند.

به گفته یک منبع آگاه در X (توئیتر سابق) این کار را در 10 می متوقف خواهد کرد. اما صبر کنید، چیزهای بیشتری وجود دارد. شما نه تنها قادر به خرید تبلت بدون داک نخواهید بود، بلکه گوگل در نهایت یک قلم و یک صفحه کلید برای تبلت نیز عرضه خواهد کرد.

اینها همراه با تبلت نیز همراه نیستند، در عوض باید آنها را جداگانه با هزینه 100 یورو در منطقه یورو برای هر کدام بخرید. بنابراین اگر می خواهید هم قلم و هم کیبورد را تهیه کنید، 200 یورو بیشتر از قیمت تبلت برای شما هزینه خواهد داشت. هر دوی این لوازم جانبی در رنگ های هازل و چینی موجود خواهند بود که دو رنگ از سه رنگ خود تبلت پیکسل هستند.

اگر Google از بسته‌بندی داک با تبلت پیکسل خودداری کند، امیدواریم کاهش قیمت دائمی رخ دهد تا تفاوت آنچه که شما در مقایسه با افرادی که این بسته را دریافت کرده‌اند پوشش دهد.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.