اسپاتیفای Miniplayer را برای مک و ویندوز راه اندازی کرد

اسپاتیفای در حال معرفی یک ویژگی جدید در MacOS و Windows است. این Miniplayer نام دارد و اکنون فقط برای مشترکین Spotify Premium در دسترس است.

Miniplayer همانطور که از نامش پیداست به گونه ای طراحی شده است که حداکثر کنترل را بر روی موسیقی و پادکست های خود با حداقل نفوذ به شما ارائه دهد. برای مثال، اگر می‌خواهید به سرعت از آهنگی رد شوید یا صدا را تنظیم کنید یا حالت تکرار را تغییر دهید، دیگر نیازی به تغییر به پنجره اسپاتیفای ندارید – فقط از Miniplayer استفاده کنید.

Miniplayer می تواند شکل خود را به یک مربع، مستطیل یا “یک نوار براق” تبدیل کند، همانطور که در بالا مشاهده می شود. این برنامه هم از موسیقی و هم از پادکست ها پشتیبانی می کند و Spotify می گوید: “تجربه ای متعادل را ارائه می دهد و به طور یکسان برای محتوای ویدیویی و موسیقی ارائه می دهد.” پادکست های ویدیویی را در حالت تصویر در تصویر با کنترل ها خارج می کند و می توانید اندازه پخش کننده ویدیو را تغییر دهید.

اگر روی نام هنرمند، نام آهنگ یا هنر آلبوم کلیک کنید، برنامه اصلی Spotify را باز خواهید کرد. می‌توانید Miniplayer را در گوشه سمت راست پایین برنامه دسکتاپ Spotify، بین دکمه‌های صدا و تمام صفحه پیدا کنید.

Miniplayer بر روی سایر برنامه‌ها شناور می‌شود، بنابراین به اندازه تعویض پنجره‌ها در جریان کار شما اختلال ایجاد نمی‌کند، و می‌توان آن را بدون وقفه در تجربه شنیداری باز یا بسته کرد زیرا جایگزین پنجره اصلی Spotify نمی‌شود.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.