آموزش حذف لیست پخش در Spotify

یکی از ویژگی های ارزشمند Spotify امکان ایجاد لیست پخش آهنگ های مورد علاقه گروه ها و هنرمندان است. این سرویس به شما امکان می دهد انواع مختلفی مانند لیست پخش مشترک از طریق Blend ایجاد کنید، اما گاهی اوقات ممکن است بخواهید یک لیست پخش را در Spotify حذف کنید.

خوشبختانه، حذف یک لیست پخش از رایانه یا دستگاه تلفن همراه خود از طریق برنامه ساده است. مانند سایر تغییراتی که در کتابخانه Spotify خود ایجاد می‌کنید، پس از حذف یک لیست پخش، دیگر در دستگاه‌هایی که با همان حساب وارد شده‌اید ظاهر نمی‌شود.

دلایل مختلفی وجود دارد که چرا ممکن است بخواهید یک لیست پخش را حذف کنید. به هر دلیلی، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه لیست پخش Spotify را از رایانه، تلفن یا رایانه لوحی خود حذف کنید.

بیشتر بخوانید: آموزش پاک کردن کش Spotify

یک لیست پخش اسپاتیفای را از تلفن خود حذف کنید

اگر می خواهید یک لیست پخش در Spotify را از iPhone، iPad یا دستگاه اندروید خود حذف کنید (صرف نظر از نسخه)، می توانید از برنامه Spotify استفاده کنید.

  • برنامه Spotify را در تلفن یا رایانه لوحی خود راه اندازی کنید.
  • روی دکمه Your Library در پایین صفحه ضربه بزنید.
  • سپس روی لیست پخشی که می خواهید حذف کنید ضربه بزنید و روی نماد سه نقطه در کنار دکمه اشتراک گذاری ضربه بزنید.
  • حذف لیست پخش را از منوی ظاهر شده روی صفحه انتخاب کنید.
  • هنگامی که پیام تأیید روی صفحه ظاهر می شود، روی دکمه Delete ضربه بزنید.

هنگامی که این مراحل را دنبال کردید و حذف لیست پخش انتخابی را تأیید کردید، از برنامه حذف می شود، اما می توانید لیست پخش را ظرف 90 روز پس از حذف بازیابی کنید. در غیر این صورت، اگر می‌خواهید آن را برگردانید، باید فهرست پخشی را که برخی از کاربران ترجیح می‌دهند، دوباره بسازید.

یک لیست پخش اسپاتیفای را از رایانه خود حذف کنید

اگر جلوی لپ تاپ یا رایانه رومیزی خود هستید، می توانید لیست های پخش را با استفاده از برنامه دسکتاپ Spotify یا رابط وب از مرورگر حذف کنید.

  • برنامه Spotify دسکتاپ را باز کنید یا یک مرورگر راه اندازی کنید و نسخه وب Spotify را باز کنید.
  • بخش کتابخانه شما در تجربه Spotify را باز کنید.
  • روی لیست پخشی که می خواهید حذف کنید کلیک راست کرده و از منوی زمینه ظاهر شده گزینه Delete را انتخاب کنید.
  • هنگامی که پیام تأیید ظاهر شد، روی دکمه حذف کلیک کنید.

هنگامی که مراحل را دنبال کردید و حذف را تأیید کردید، لیست پخشی که انتخاب کرده اید از Spotify حذف می شود بدون اینکه گزینه ای برای بازگرداندن آن پس از 90 روز وجود داشته باشد. پس از آن، مانند برنامه تلفن همراه، اگر می خواهید آن را دوباره بسازید، باید آن را بازسازی کنید.

جمع بندی

گاهی اوقات، لیست های پخشی ایجاد می کنید که چند بار به آن ها گوش می دهید و آنها را فراموش می کنید. در مواقع دیگر ممکن است مواردی مشابه اما ساده تر ایجاد کنید. بنابراین، به‌جای اینکه تعداد زیادی که از آنها استفاده نمی‌کنید سر راهتان قرار بگیرد، حذف لیست‌های پخش در Spotify مفید است. لیست پخش کمتر مدیریت آهنگ ها و پادکست های شما را آسان تر می کند.

هنگامی که تجربه لیست پخش خود را در Spotify ساده کردید، می توانید بر روی گوش دادن به موسیقی مهم تمرکز کنید، بدون اینکه آیتم های اضافی برای پیدا کردن آهنگ ها و پادکست های مورد علاقه خود پیمایش کنید.

منبع groovypost
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.