ممکن است سری بعدی بهبودهای دوربین Galaxy S24 Ultra به تعویق بیفتد

هر بار که سامسونگ تغییرات عمده‌ای در سخت‌افزار دوربین گوشی‌های پرچم‌دار خود ایجاد می‌کند، چند مشکل با آن همراه می‌شود، مشکلاتی که این شرکت تلاش می‌کند پس از فروش دستگاه از طریق به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری آن‌ها را برطرف کند.

Galaxy S24 Ultra دارای یک سیستم دوربین شگفت انگیز است، اما کامل نیست. سامسونگ برخی از کاستی‌ها را از طریق چند به‌روزرسانی نرم‌افزار برطرف کرده است و گزارش شده است که به‌روزرسانی دیگری برای بهبود دوربین در کارت‌ها وجود دارد. با این حال، به گفته مشاور @UniverseIce، به‌روزرسانی بعدی ممکن است با تاخیر مواجه شود.

به‌روزرسانی نرم‌افزار بعدی که بهبودهایی را در تجربه دوربین Galaxy S24 Ultra به ارمغان می‌آورد «حداقل تا ژوئن به تعویق افتاد». هیچ دلیلی برای تأخیر ارائه نشده است، اگرچه ممکن است سامسونگ بخواهد روی ارائه به‌روزرسانی One UI 6.1 برای همه دستگاه‌های واجد شرایط تمرکز کند (در ماه می، One UI 6.1 برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های پرچمدار که در سال 2022 عرضه می‌شوند، برنامه‌ریزی شده است).

به‌روزرسانی قبلی برای سری گلکسی S24 مشکلات مربوط به تعادل رنگ سفید، نوردهی، وضوح متن در عکس‌های زوم شده، کیفیت تصویر در نور کم و موارد دیگر را در Galaxy S24 Ultra برطرف کرد. همچنین کیفیت تصویر را در مدل های پایه و پلاس بهبود بخشید.

لیست کاملی از بهبودهایی که در به‌روزرسانی نرم‌افزار قبلی سری گلکسی S24 گنجانده شده‌اند، در اینجا آمده است:

  • دقت و نوردهی تراز سفیدی دوربین.
  • کیفیت تصویر کم نور.
  • دقت رنگ در برنامه دوربین ExpertRAW.
  • وضوح متن در عکس های با زوم بالا.
  • پشتیبانی از ویدیوهای با وضوح 480×480 پیکسل در ویژگی Instant Slow Mo.

هیچ سخن رسمی در مورد اینکه چه اصلاحاتی با به روز رسانی بعدی برنامه ریزی شده است وجود ندارد، و احتمالاً تنها زمانی که به روز رسانی شروع به انتشار کند، جزئیات کامل را دریافت خواهیم کرد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.