به‌روزرسانی Expert RAW گزینه‌ی جدیدی را برای عکس‌های با کیفیت بالاتر اضافه می‌کند

این هفته، سامسونگ به‌روزرسانی جدیدی را برای اپلیکیشن عکاسی موبایلی حرفه‌ای خود، Expert RAW آغاز کرد. این به‌روزرسانی، برنامه را به نسخه 3.0.05.12 سوق می‌دهد و یکی از ویژگی‌های مهمی را به ارمغان می‌آورد که علاقه‌مندان به عکاسی باید آن را بسیار مفید بدانند.

یعنی Expert RAW نسخه 3.0.05.12 اکنون به کاربران امکان می‌دهد عکس‌های RAW بدون اتلاف را ثبت کنند. این گزینه جدید با گرفتن تصاویر RAW در فرمت بدون اتلاف، کیفیت تصویر را بهینه می کند. با این حال، نقطه ضعف این است که عکس‌های بدون ضرر از فضای ذخیره‌سازی بیشتری استفاده می‌کنند.

می‌توانید این به‌روزرسانی جدید Expert RAW را از فروشگاه گلکسی دریافت کنید. هنگامی که آن را دارید، می‌توانید این ویژگی جدید را با باز کردن برنامه، دسترسی به منوی تنظیمات برنامه، و اطمینان از روشن بودن کلید سریع «RAW بدون ضرر» امتحان کنید.

نکته ای که باید در نظر داشت این است که گزینه Lossless RAW فقط برای برخی رزولوشن ها در دسترس است، نه همه. ما این ویژگی را در Galaxy S24+ آزمایش کردیم و می‌توانیم تأیید کنیم که هنگام استفاده از حالت عکاسی 50 مگاپیکسلی، خاکستری است.

با این حال، اگر حالت تصویربرداری 12 یا 24 مگاپیکسلی را در منظره یاب انتخاب کرده باشید، می‌توانید در گلکسی S24+ RAW بدون اتلاف را روشن یا خاموش کنید. نیازی به گفتن نیست که مسافت پیموده شده شما با این گزینه RAW بدون ضرر ممکن است بسته به اینکه از کدام گوشی گلکسی استفاده می کنید متفاوت باشد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.