ظرفیت باتری قاب شارژ Galaxy Buds 3 Pro فاش شد

هدفون های بی سیم ممتاز بعدی سامسونگ گلکسی بادز 3 پرو خواهند بود که انتظار می رود در نیمه دوم سال رونمایی رسمی شود. جزئیات زیادی برای هدفون های آینده در دسترس نیست، اما کمی از این رمز و راز به لطف گواهینامه جدیدی که Buds 3 Pro چند ماه پیش (از طریق 91Mobiles) دریافت کرد، روشن می شود.

به نظر می رسد که قاب گلکسی بادز 3 پرو دارای همان ظرفیت باتری 500 میلی آمپر ساعتی است که در قاب گلکسی بادز 2 پرو وجود دارد. شایان ذکر است که این ظرفیت رتبه بندی شده است. سامسونگ رسما ظرفیت معمولی را که تمایل به کمی بالاتر دارد، با گلکسی بادز 2 پرو با ظرفیت کیس شارژ 515 میلی آمپر ساعتی معرفی می کند.

Galaxy Buds 3 Pro می تواند مشخصات باتری مشابه Galaxy Buds 2 Pro را داشته باشد

باتری قاب شارژ گلکسی بادز 3 پرو قبلاً چندین گواهینامه دیگر دریافت کرده است، اما گواهینامه TUV Rheinland اولین موردی است که ظرفیت باتری را آشکار می کند. با این حال، ظرفیت باتری این هدفون هنوز مشخص نیست.

گلکسی بادز 2 پرو دارای ظرفیت باتری معمولی 61 میلی آمپر ساعتی برای هر هدفون است و می تواند تا 5 ساعت با فعال کردن حذف نویز فعال و 8 ساعت با غیرفعال کردن ANC دوام بیاورد.

سامسونگ همچنین در حال کار بر روی دنباله ای برای گلکسی بادز 2 غیر پرو است، اگرچه اطلاعاتی در مورد آن مدل در حال حاضر وجود ندارد. همچنین مشخص نیست که سامسونگ چه زمانی قصد دارد گلکسی بادز 3 و گلکسی بادز 3 پرو را عرضه کند، آیا این دو محصول با هم یا جداگانه عرضه خواهند شد و آیا هر یک از آنها گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 را در آنپکد این شرکت همراهی خواهند کرد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.