به‌روزرسانی برنامه SmartThings ویژگی‌های جدیدی را به ارمغان می‌آورد

سامسونگ آپدیت اپلیکیشن SmartThings را برای اندروید منتشر کرده است. این برنامه نسخه برنامه را به 1.8.13.22 افزایش می دهد و سه ویژگی جدید را به ارمغان می آورد: یک نماد برنامه جدید، یک نقشه سه بعدی از خانه شما که تمام دستگاه های خانه هوشمند شما را روی آن نشان می دهد، و یک نشانگر روی محصولات خانه هوشمند شما در صورت وجود به روز رسانی سیستم عامل برای آن آنها در زیر تغییرات رسمی برای مرجع شما است.

  • لوگوی برند SmartThings تغییر کرده است
  • نمای نقشه سه بعدی مشاهده وضعیت خانه شما را آسان تر می کند
  • نشان به‌روزرسانی دستگاه خانه هوشمند اضافه شده است

نماد برنامه جدید SmartThings فاقد پشتیبانی از نمادهای مضمون است

نمادی که با نسخه قدیمی‌تر برنامه SmartThings دریافت کردید، پس‌زمینه سفیدی داشت با شکلی که با شیب آبی رنگ شده بود که نشان‌دهنده دو دستگاه خانه هوشمند است که مستقیماً به یک هاب و دو محصول خانه هوشمند به طور غیرمستقیم به هاب متصل هستند. نمادی که با آخرین نسخه برنامه دریافت می‌کنید دارای پس‌زمینه آبی و یک شکل کاملاً سفید است که نشان‌دهنده پنج دستگاه خانه هوشمند است که مستقیماً به یک هاب متصل هستند.

در حالی که نماد برنامه جدید پیچیده تر به نظر می رسد، یک مشکل در آن وجود دارد، و آن این است که تطبیق پذیر نیست یا از قالب بندی پشتیبانی نمی کند. درست است. این نسخه از برنامه SmartThings از نماد مضمون پشتیبانی نمی کند. نسخه قدیمی برنامه این کار را انجام داد. در نتیجه، با رنگ یا موضوع سیستم سازگار نخواهد شد. در عوض، پس‌زمینه آبی را بدون توجه به رنگ یا تمی که اعمال می‌کنید، حفظ می‌کند و مانند انگشت شست دردناک برجسته می‌شود.

من فرض می‌کنم که سامسونگ نماد را تطبیق نداده است زیرا این شرکت به‌تازگی آن را به‌روزرسانی کرده است، و من انتظار دارم که این برند با به‌روزرسانی بعدی برنامه این مشکل را برطرف کند.

دستگاه های خانه هوشمند خود را در نقشه سه بعدی خانه خود مشاهده کنید

با رفتن به نمای نقشه سه بعدی، آخرین نسخه برنامه SmartThings به شما امکان می دهد یک نقشه سه بعدی از خانه خود ایجاد کنید و دستگاه های خانه هوشمند را در آن قرار دهید، که به شما دید کلی بهتری از محصولات خانه هوشمند شما می دهد و کار را برای شما آسان می کند. برای کنترل آنها

با کلیک بر روی نماد خانه با ظاهر سه بعدی در گوشه سمت راست بالای صفحه می توان به ویژگی جدید دسترسی پیدا کرد. این برنامه سه گزینه برای ایجاد یک نقشه سه بعدی در اختیار شما قرار می دهد: «از پلان خود عکس بگیرید»، «نقاشی آزاد» و «آرایش اتاق ها و دیوارها».

دانستن اینکه آیا به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری موجود است یا نه، آسان‌تر است

با رسیدن به آخرین ویژگی، آخرین نسخه برنامه SmartThings برای اندروید نشانگر را در دستگاه خانه هوشمند نشان می دهد که آیا به روز رسانی نرم افزاری برای آن موجود است. حداقل این چیزی است که من فرض می‌کنم که ویژگی جدید با تغییرات لاگ انجام می‌دهد. با این حال، من نتوانستم این ویژگی را بررسی کنم زیرا هیچ دستگاه خانه هوشمندی در خانه خود ندارم.

شایان ذکر است که آخرین به‌روزرسانی برای برنامه SmartThings برای اندروید فقط از طریق فروشگاه Google Play و نه گلکسی استور در دسترس است، که به نوعی عجیب است.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.