آیپد ایر 12.9 اینچی صفحه نمایش Mini LED نخواهد داشت

هفته گذشته گزارشی از یک منبع معمولاً قابل اعتماد به ما گفت که اپل در حال برنامه ریزی برای استفاده از نمایشگرهای Mini LED باقی مانده از نسل فعلی iPad Pro 12.9 اینچی خود برای iPad Air 12.9 اینچی آینده است. این یک ضربه بسیار قابل توجه در کیفیت نمایشگر در مقایسه با مدل فعلی iPad Air بود، اما به نظر می رسد که این هیجان بی دلیل بوده است.

همان Ross Young از مشاوران زنجیره تامین نمایشگر امروز با گفتن اینکه iPad Air 12.9 اینچی از پنل های Mini LED استفاده نمی کند، رویاهای ما را در هم می شکند و در عوض فقط یک IPS LCD ساده و قدیمی مانند iPad Air فعلی خواهد داشت (تصویر شاخص مقاله).

ظاهراً این حرکت به دلیل هزینه بالای صفحه‌نمایش‌های مینی ال‌ای‌دی انجام شده است، اگرچه اگر آنها باقیمانده‌ای هستند که قرار است برای آیپد پرو نسل کنونی ساخته شوند، این نباید مهم باشد، زیرا استفاده از آن‌ها بهتر از حذف آن‌ها است.

با توجه به این نکته، یانگ می‌گوید که یک مدل جدید آیپد با یک پنل مینی LED 12.9 اینچی در مقطعی بین اکتبر و دسامبر معرفی خواهد شد. او مطمئن نیست که این نام چه خواهد بود، یا جایی که در خط تولید اپل قرار می گیرد – می تواند یک آیپد ایر رده بالاتر یا یک آیپد پرو پایین رده یا چیز دیگری باشد. فقط زمان می تواند بگوید.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.