چندین ساعت هوشمند TicWatch در حال به روز رسانی به Wear OS 3 هستند

Mobvoi، شرکت سازنده برند TicWatch، در ارتقای ساعت‌های هوشمند خود به Wear OS 3 بسیار کند عمل کرده است. اوایل این هفته، Mobvoi تأیید کرد که چندین مدل TicWatch واجد شرایط به‌روزرسانی Wear OS 3 هستند، اگرچه تاریخ انتشار آن مشخص نشده است. ذکر شده.

ساعت‌های هوشمند قدیمی‌تر TicWatch زیر به‌روزرسانی Wear OS 3 خود را دریافت می‌کنند: TicWatch Pro 3 اولترا GPS، TicWatch پرو 3 اولترا، TicWatch پرو 3 GPS، TicWatch پرو 3 LTE، و TicWatch E3.

به گفته Mobvoi، برای ارتقاء به Wear OS 3، ساعت هوشمند شما باید یکی از نرم افزارهای فعلی را اجرا کند: PMRB.220703.001، PMKB.211102.004، PMKB.211102.002، PMRL.2201.004.0.

علاوه بر این، کاربران Android باید قبل از به‌روزرسانی به Wear OS 3 مطمئن شوند که آخرین نسخه برنامه Mobvoi Health را دارند. اگر مشکلی با سازگاری دارید، احتمالاً به این دلیل است که تلفن شما از برنامه پشتیبانی نمی‌کند.

نکته مهم دیگری که باید به آن اشاره کرد این است که به‌روزرسانی ساعت شما را در حالت کارخانه قرار می‌دهد، به این معنی که همه برنامه‌های شخص ثالث غیر Tic و داده‌های درون آن‌ها را از دست خواهید داد.

با این حال، همه داده‌های TicHealth، TicSleep، و TicExercise به طور ایمن با برنامه همراه جدید ذخیره و همگام‌سازی می‌شوند. Mobvoi می گوید که فرآیند همگام سازی در عرض یک هفته پس از به روز رسانی کامل می شود. همچنین، برخی از برنامه‌ها مانند Mobvoi Voicememo و TicHearing پس از ارتقا به Wear OS 3 دیگر در دسترس نخواهند بود.

مهمتر از آن، Google Assistant پس از ارتقا در دسترس نخواهد بود، در حالی که Google Maps و Google Wallet پس از به روز رسانی برای کاربران iOS قابل دسترسی نخواهند بود.

منبع phonearena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.