نحوه رفع خرابی ها و مشکلات Galaxy Enhance-X در One UI 6

One UI 6 چندین ویژگی جدید را برای تلفن‌های هوشمند و تبلت‌های گلکسی به ارمغان می‌آورد و سامسونگ برخی از برنامه‌های خود را با قابلیت‌های جدیدی که به One UI 6 نیاز دارد به‌روزرسانی کرده است. Galaxy Enhance-X یکی از این برنامه‌ها است که برای برخی از گوشی‌های سری A با One UI 6 پشتیبانی می‌شود.

با این حال، به نظر می‌رسد برخی از کاربران پس از به‌روزرسانی دستگاه خود به Android 14/One UI 6 در استفاده از Galaxy Enhance-X با مشکل مواجه شده‌اند. این مشکلات شامل خرابی‌ها هنگام تلاش برای استفاده از ویژگی‌هایی مانند حذف نویز (که نویز در تصاویر را کاهش می‌دهد) یا ویرایش عکس‌های ذخیره شده در فرمت HEIF با کارایی بالا است.

اصلاح در به روز رسانی ارائه می شود، اما یک راه حل موقت وجود دارد

سامسونگ اذعان کرده است که از مشکلات آگاه است و در حال کار بر روی اصلاحاتی است که با به‌روزرسانی بعدی Galaxy Enhance-X ارائه خواهد شد. در این بین، این شرکت پیشنهاد می‌کند در صورت بروز مشکل، کش برنامه را پاک کنید.

برای پاک کردن حافظه نهان، برنامه تنظیمات را باز کنید، Apps را انتخاب کنید، Galaxy Enhance-X را در لیست پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید، Storage را انتخاب کنید و روی دکمه Clear cache ضربه بزنید. پس از انجام این کار، دوباره از برنامه استفاده کنید و بررسی کنید که آیا همچنان دچار خرابی می شوید. اگر هستید، می توانید دوباره برنامه را حذف و نصب کنید.

اگر مشکلات حل نشد، باید منتظر بروزرسانی Galaxy Enhance-X باشید. پس از انتشار، به روز رسانی در فروشگاه گلکسی در دسترس خواهد بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.