به‌روزرسانی اپلیکیشن سامسونگ گلکسی Enhance-X ویژگی‌های One UI 6 را به همراه دارد

سامسونگ به‌روزرسانی بزرگی را برای Galaxy Enhance-X منتشر کرده است، برنامه‌ای که می‌تواند تصاویر و ویدیوهای شما را با استفاده از قدرت هوش مصنوعی بهبود بخشد. با این به روز رسانی، سامسونگ ویژگی های جدیدی را معرفی می کند که این شرکت قول داده بود با One UI 6 به برنامه بیاورد.

این برنامه همچنین یک طراحی مجدد رابط کاربری دریافت کرده است زیرا سامسونگ مجبور شده است فضایی را برای ویژگی های جدید ایجاد کند. سامسونگ به جای قرار دادن میانبرهایی برای عملکردهایی مانند روشن کردن تصویر یا رفع تاری در نوار پایین، عملکردها را به دسته‌های مختلف جدا کرده و دکمه‌هایی را برای آن دسته‌ها در نوار پایین قرار داده است.

ویژگی‌های جدید Galaxy Enhance-X روی One UI 6 کار می‌کنند

همانطور که در لیست زیر مشاهده می کنید، به روز رسانی تعدادی ویژگی هیجان انگیز و مفید را به همراه دارد. برخی از این ویژگی‌ها ممکن است در همه گوشی‌ها در دسترس نباشند، اگرچه باید پس از نصب آخرین نسخه، خودتان آن را بررسی کنید.

راهنمای آسمان: راهنمای آسمان تصاویر ستارگان را تجزیه و تحلیل می کند و صورت فلکی، ستاره ها، کهکشان ها، سحابی ها و خوشه ها را شناسایی می کند.

تایم لپس 24 ساعته: ویژگی های تایم لپس 24 ساعته عکس های ثابت را به تایم لپس های 24 ساعته تبدیل می کند، اگرچه این ویژگی مدتی است که در برنامه استاندارد گالری گوشی های سامسونگ نیز موجود است.

Single Take: Single Take حالتی است که در برنامه دوربین در تمام دستگاه های مدرن Galaxy یافت می شود که می تواند انواع مختلفی از عکس ها و کلیپ های ویدیویی را با یک ضربه زدن روی دکمه شاتر بگیرد و با Galaxy Enhance-X اکنون می توانید Single Take را اعمال کنید. به فیلم ها و تصاویر متحرک موجود.

Slow-mo: Galaxy Enhance-X اکنون می‌تواند با ایجاد فریم‌های اضافی، کلیپ‌های ویدیویی کوتاه را به ویدیوهای حرکت آهسته تبدیل کند.

نوردهی طولانی: همانطور که از نام آن پیداست، این ویژگی می تواند یک افکت نوردهی طولانی را روی صحنه های کلیپ های ویدیویی کمتر از 60 ثانیه اعمال کند.

لنز تمیز: این ویژگی می تواند عکس های تار شده را به دلیل لک اثر انگشت روی لنز دوربین پاک کند.

Denoise: Galaxy Enhance-X می تواند نویز را از تصاویر حذف کند تا کیفیت آنها را افزایش دهد.

Enhance-X به گلکسی A53 و A54 با One UI 6 می آید

Galaxy Enhance-X در حال حاضر تنها برای گوشی های پرچمدار سامسونگ در دسترس است، اما قرار است از گلکسی A53 و Galaxy A54 پشتیبانی شود. این به‌روزرسانی احتمالاً برای آن دستگاه‌ها پشتیبانی می‌کند، اگرچه قبل از اینکه بتوانید از برنامه در A53 یا A54 خود استفاده کنید، به Android 14/One UI 6 نیاز دارید.

سامسونگ نگفته است که آیا دیگر گوشی‌های میان‌رده گلکسی پس از به‌روزرسانی به One UI 6 از Enhance-X پشتیبانی می‌کنند یا خیر. دستگاه‌هایی مانند Galaxy A52/A52s و گوشی‌های هوشمند اخیر Galaxy A3x سخت‌افزار بسیار خوبی دارند، بنابراین شانس خوبی وجود دارد. سامسونگ لیست دستگاه های میان رده پشتیبانی شده را در آینده گسترش خواهد داد.

به روز رسانی جدید Enhance-X (نسخه 2.0.27) در فروشگاه گلکسی موجود است

آپدیت Enhance-X هم اکنون در فروشگاه گلکسی و نسخه ورزشی شماره 2.0.27 موجود است. از آنجایی که ویژگی‌های جدید به One UI 6 نیاز دارند، به‌روزرسانی فقط برای دستگاه‌هایی ارائه می‌شود که نسخه بتا یا پایدار One UI 6 را اجرا می‌کنند. می‌توانید آن را از فروشگاه Galaxy دانلود کنید یا می‌توانید به APKMirror بروید، فایل APK را دانلود کنید. برای برنامه، و آن را با بارگذاری جانبی روی گوشی نصب کنید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.