Google Calendar برنامه ریزی بدون دردسر را ساده می کند

Google Calendar ویژگی جدیدی دریافت می‌کند که پیگیری رویدادها و کارهای در حال انجام و همچنین برنامه‌ریزی را آسان‌تر می‌کند. در حال حاضر، ایجاد یک کار در Google Calendar کمی چالش برانگیز است و برای رفع این مشکل، گوگل ممکن است به زودی یک تعویض کننده سریع اضافه کند تا به شما کمک کند تا به سرعت بین ایجاد یک رویداد تقویم یا یک کار در برنامه Google Calendar جابجا شوید.

گوگل در حال کار بر روی این تعویض کننده سریع جدید است که در برنامه تقویم گوگل v2023.48.0 برای اندروید مشاهده شده است. سوئیچ سریع Google Calendar جدید به سادگی یک دکمه جدید در صفحه ایجاد اضافه می کند، که می توانید روی آن ضربه بزنید تا بین دو نوع جابجا شوید، یعنی ایجاد یک رویداد تقویم یا یک کار. به طور پیش‌فرض روی رویداد تقویم تنظیم شده است، اما می‌توانید تنها با یک ضربه آن را به وظیفه تغییر دهید.

Google Calendar اطلاعات عنوان و تاریخ را که در روش فعلی گم شده اند ذخیره می کند

Google Calendar اطلاعات عنوان و تاریخ را که در روش فعلی گم شده اند ذخیره می کند - چیکاو

در حال حاضر، برای کاربران عادی، جابجایی به وظایف نیازمند بازگشت به خارج و سپس ضربه زدن روی دکمه اختصاصی «وظیفه» است که پس از ضربه زدن روی دکمه شناور «+» ظاهر می‌شود. گوگل رابط کاربری را برای آن تغییر نمی دهد و اگر حافظه عضلانی ایجاد کرده باشید، هیچ تغییری را متوجه نخواهید شد. با این حال، یک چیز مهم این است که Google Calendar اطلاعات عنوان و تاریخ را هنگام جابجایی بین یک رویداد تقویم و یک کار با ورود ویژگی جدید ذخیره می کند.

در روش فعلی، تمام ویژگی‌های ذکر شده از بین می‌رود، که می‌تواند کمی خسته‌کننده باشد. در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی در مورد زمانی که این ویژگی تعویض سریع تقویم Google برای همه کاربران عرضه می شود، وجود ندارد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.