دریافت قابلیت نوشتن هوش مصنوعی پیشرفته گوگل کروم در گلکسی بوک

یک ویژگی جدید برای مرورگر وب محبوب، گوگل کروم برای دسکتاپ، آماده است. طبق یک وبلاگ جدید، گوگل یک ویژگی جدید “Help me write” را برای Google Chrome برای Windows، Mac و Linux اعلام کرده است. این ویژگی مشابه چیزی است که ما قبلاً در سایر محصولات گوگل مانند گوگل Messages، جیمیل، گوگل Docs، گوگل Keep و غیره داریم.

دستیار نوشتن هوش مصنوعی گوگل کروم «Help me write» هر جا که کاربران در قسمت تایپ تایپ کنند ظاهر می شود و به آنها کمک می کند جملات را کامل کنند. به گفته 9To5Google، گوگل از این ویژگی به عنوان «نوشتن» یا «CCO» یاد می‌کند، اما برای رایانه‌های رومیزی گوگل Chrome، این ویژگی با نام تجاری «Help me write» ارائه می‌شود. توجه داشته باشید که ویژگی «به من در نوشتن کمک کنید» برای دستگاه‌های Chromebook در دسترس نخواهد بود.

ویژگی «Help me write» پشت پرچم‌های کروم پنهان است

هنگام تایپ متن در فیلد، گزینه تکمیل خودکار “Help me write” ظاهر می شود و از منوی کلیک راست می توان به آن دسترسی داشت. درست مانند سایر پلتفرم‌ها، Google Chrome “Help me write” به شما کمک می‌کند تا زمینه بیشتری را در مورد آنچه بنویسید دریافت کنید.

طبق این گزارش، ویژگی «به من کمک کن بنویسم» گوگل کروم به کاربران اجازه می‌دهد سبک نوشتاری هوش مصنوعی را تغییر دهند اما ممکن است گزینه‌های کمتری نسبت به Docs یا Messages داشته باشند. می‌توانید از هوش مصنوعی بخواهید که کوتاه‌تر، دقیق‌تر شود، یا از هوش مصنوعی بخواهید چیزی را به سبک معمولی یا رسمی بنویسد.

در حال حاضر، ویژگی نوشتن هوش مصنوعی گوگل کروم در پشت دو پرچم در chrome://flags پنهان است، اما مشخص نیست که چه زمانی می‌توان از این ویژگی به طور معمول در مرورگر استفاده کرد. به طور خلاصه، ویژگی کمک نوشتن هوش مصنوعی هنوز در حال توسعه است و ما انتظار نداریم زودتر از Chrome 122 که برای انتشار فوریه 2024 تنظیم شده است، فعال شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.