واتساپ به ادمین ها اجازه می دهد تا کانال های تعلیق شده خود را بازیابی کنند

طبق گزارش‌ها، پلتفرم پیام‌رسانی فوری واتساپ متعلق به متا در حال کار بر روی یک ویژگی جدید برای کانال‌ها است. انتظار می رود این ویژگی به مدیران کمک کند تا برای کانال های تعلیق شده خود درخواست بررسی کنند.

نکات برجسته

  • طبق گزارش‌ها، واتس‌اپ در حال کار بر روی یک ویژگی جدید برای کانال‌ها است.
  • انتظار می رود این ویژگی جدید به مدیران کمک کند تا برای کانال های تعلیق شده خود درخواست بررسی کنند.
  • احتمالاً مدیران می‌توانند دلیل بررسی کانال‌های تعلیق شده را انتخاب کنند.

بر اساس یک نشریه اطلاعاتی واتساپ، WABetaInfo، این پلتفرم پیام رسان در حال کار بر روی یک ویژگی برای انتخاب دلیل بررسی برای کانال های تعلیق شده است.

ویژگی جدید واتساپ به ادمین ها کمک می کند تا کانال های معلق خود را بازیابی کنند

مالکان کانال احتمالاً می‌توانند یکی از چهار گزینه را انتخاب کنند: برخی به‌روزرسانی‌ها اشتباه فهمیده شده‌اند، این کانال از همه دستورالعمل‌های کانال پیروی می‌کند، به‌روزرسانی‌هایی مانند این باید مجاز باشند، و این کانال نباید بسته شود.

ویژگی جدید واتساپ به ادمین ها کمک می کند تا کانال های معلق خود را بازیابی کنند - چیکاو

 

احتمالا گزینه Some updates were misunderstood «برخی به‌روزرسانی‌ها اشتباه فهمیده شدند» به مالکان کانال امکان می‌دهد توضیح دهند که برخی به‌روزرسانی‌ها یا محتوا اشتباه تفسیر شده‌اند.

از سوی دیگر، گزینه This channel follows all Channel Guidelines «این کانال از تمام دستورالعمل‌های کانال پیروی می‌کند» احتمالاً به مدیران این امکان را می‌دهد که ادعا کنند محتوایشان با دستورالعمل‌های واتس‌اپ مطابقت دارد، و بر رعایت آن‌ها برای اصلاح هرگونه خطای احتمالی در تعلیق تأکید می‌کند که ممکن است خودکار باشد.

گزینه Updates like these should be allowed «به‌روزرسانی‌هایی مانند اینها باید مجاز باشد» زمانی مفید خواهد بود که مالک کانال فکر می‌کند محتوای معلق در محدوده‌های قابل قبولی است و با خط‌مشی‌های شرکت همسو است.

گزینه This channel shouldn’t be closed «این کانال نباید بسته شود» احتمالاً به مالکان کانالی که معتقدند تعلیق آنها ناعادلانه است یا شامل شرایط منحصر به فردی است کمک می کند. آنها می توانند این گزینه را برای درخواست ارزیابی مجدد انتخاب کنند. این گزینه همچنین به عنوان یک راه ساده برای صاحبان کانال که ممکن است در مورد دلایل تعلیق کانال خود نامطمئن باشند عمل می کند.

ذکر این نکته ضروری است که این ویژگی در حال حاضر در دست توسعه است و انتظار می‌رود در به‌روزرسانی آینده برنامه در دسترس باشد.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.