به زودی می توانید به کانال های واتساپ در دستگاه های مرتبط دسترسی پیدا کنید

در ژوئن 2023، متا کانال‌ها را در واتساپ معرفی کرد، ویژگی‌ای که به‌روزرسانی‌هایی را از افراد و سازمان‌هایی که در لیست مخاطبین شما نیستند به شما ارائه می‌دهد.

متأسفانه، کانال‌ها در دستگاه‌های مرتبط کار نمی‌کنند. این بدان معناست که نمی‌توانید به‌روزرسانی‌های کانال‌هایی را که دنبال کرده‌اید ببینید، کانال‌های بیشتری پیدا کنید، کانال‌های جدید را دنبال کنید، کانالی ایجاد کنید یا کانال‌های خود را در هیچ دستگاهی غیر از دستگاه اصلی‌تان مدیریت کنید.

این مسئله شما را مجبور کرد برای دسترسی به کانال ها از دستگاه های مرتبط به دستگاه اصلی جابجا شوید. خوب، این می تواند به زودی تغییر کند.

بر اساس گزارش جدید WABetaInfo، آخرین نسخه بتای واتساپ برای اندروید (2.24.10.23) به شما امکان دسترسی به کانال ها را در دستگاه های مرتبط نیز می دهد. این بدان معناست که اکنون می‌توانید به‌روزرسانی‌های کانال‌هایی را که دنبال کرده‌اید ببینید، کانال‌های بیشتری پیدا کنید، کانال‌های جدید را دنبال کنید، کانالی ایجاد کنید یا کانال‌های خود را در دستگاه‌های مرتبط مدیریت کنید.

توانایی انجام این کار شما را از دردسر جابجایی از دستگاه های مرتبط به دستگاه اصلی برای دسترسی به کانال ها نجات می دهد. متا باید این ویژگی را به زودی در نسخه پایدار برنامه عرضه کند.

اخیراً متا در حال کار بر روی گسترش ویژگی‌های واتساپ است که در حال حاضر فقط برای دستگاه اصلی به دستگاه‌های مرتبط در دسترس هستند. اخیراً مشخص شد که این شرکت در حال کار بر روی گسترش توانایی قفل کردن چت ها به دستگاه های مرتبط است. در یک یادداشت مرتبط، متا همچنین در حال کار بر روی معرفی دسته‌ها در کانال‌ها است.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.