لاجیتک صفحه کلید Wave Keys را راه اندازی کرد؛ 3 چیز جالب که باید بدانید

لاجیتک یک دستگاه جدید دیگر را به خط تولید هیجان انگیز خود اضافه کرده است. و این بار آنها یک صفحه کلید جدید ارائه کرده اند. لاجیتک به تازگی Wave Keys را راه اندازی کرده است که یک صفحه کلید بی سیم است. این ویژگی های جدید منحصر به فرد دارد، بیایید دریابیم.

نکات برجسته

  • این کیبورد دارای طراحی جذاب و منحصر به فرد است.
  • کلید موج لاجیتک، مانند سایر محصولات این برند، دارای گواهی کربن خنثی است.
  • صفحه کلید جدید لاجیتک با چند سیستم عامل سازگار است.

بیایید ابتدا در مورد طراحی طراحی کلیدهای موج لاجیتک صحبت کنیم.

طراحی کلیدهای موج لاجیتک

این کیبورد دارای طراحی جذاب و منحصر به فرد است. در صفحه کلید، می توانید طرحی موج دار را مشاهده کنید. این حتی شامل یک تکیه گاه کف دست برای یک تجربه راحت است. به دلیل این طراحی خاص، کاربران می توانند به راحتی به دست ها، مچ دست و ساعد خود در حالت تایپ طبیعی تری استراحت دهند. حتی به دلیل بالشتک بودن تکیه گاه کف دست، از مچ بیشتری حمایت می کنید.

حالا بیایید در مورد مواد استفاده شده در این صفحه کلید صحبت کنیم.

مواد کلیدهای موج لاجیتک

کلید موج لاجیتک، مانند سایر محصولات این برند، دارای گواهی کربن خنثی است. قطعات پلاستیکی این صفحه کلید نیز از پلاستیک بازیافتی تایید شده پس از مصرف استفاده می کند. حتی بسته بندی کاغذ روی صفحه کلید از جنگل های دارای گواهی FSC™ و سایر منابع کنترل شده می آید.

قابلیت اتصال کلیدهای موج لاجیتک

صفحه کلید جدید لاجیتک با چند سیستم عامل سازگار است. به طور همزمان، سه دستگاه را می توان با صفحه کلید جفت کرد و به راحتی می توانید تنها با کلیک بر روی یک دکمه، بین دستگاه های خود جابجا شوید. برای امنیت بیشتر می توانید این دستگاه را با استفاده از بلوتوث یا گیرنده Logi Bolt به دستگاه های خود متصل کنید، همراه با جعبه است.

صفحه کلید Logitech Wave Keys با قیمت 6995 روپیه در هند عرضه شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.