گلکسی واچ 6 بالاخره اولین آپدیت امنیتی خود را دریافت کرد

جدیدترین ساعت هوشمند گلکسی واچ 6 سامسونگ بالاخره اولین آپدیت امنیتی خود را دریافت کرد. عرضه این ساعت‌ها در ماه آگوست با به‌روزرسانی جدید One UI Watch 5 و وصله امنیتی ژوئن 2023 از پیش بارگذاری شده آغاز شد. و از آن زمان بر روی همان وصله امنیتی کار می کنند.

ساعت های هوشمند گلکسی واچ 6 اکنون آپدیت امنیتی نوامبر 2023 را دریافت می کنند. این بسته تقریباً 700 مگابایت وزن دارد و کاربران می توانند آن را با نسخه سیستم عامل XXU1AWK4 شناسایی کنند.

ما می توانیم تأیید کنیم که این به روز رسانی حداقل در اروپا منتشر می شود. اما از زمان نگارش این مقاله، به نظر می رسد که فقط مدل های بلوتوث در حال دریافت سیستم عامل جدید هستند. ما حدس می زنیم که انواع LTE نباید خیلی عقب باشند.

این تغییرات تنها به پیشرفت‌های امنیتی اشاره می‌کند، بنابراین کاربران گلکسی واچ 6 با وجود حجم نسبتاً بزرگ 700 مگابایتی، نباید انتظار ویژگی جدیدی از این نسخه داشته باشند.

اولین مورد از بسیاری از به روز رسانی ها

ساعت‌های هوشمند سامسونگ، از جمله گلکسی واچ 4 و جدیدتر، به مدت پنج سال با وصله‌های امنیتی پشتیبانی می‌شوند. به‌روزرسانی امنیتی نوامبر 2023 برای سری گلکسی واچ 6 باید اولین آپدیت از بسیاری از موارد باشد.

با این حال، شایان ذکر است که برخلاف به‌روزرسانی‌های گوشی‌های گلکسی، وصله‌های امنیتی ساعت‌های هوشمند گلکسی از یک برنامه زمان‌بندی ثابت پیروی نمی‌کنند.

ساعت های هوشمند در این زمینه به اندازه گوشی های هوشمند نیازی به توجه ندارند و وصله های امنیتی جدید در فواصل زمانی کمتری منتشر می شوند. آنها معمولا بدون اعلام قبلی وارد می شوند و از الگوی انتشار ماهانه یا فصلی پیروی نمی کنند.

اگر می‌خواهید گلکسی واچ 6 خود را به‌روزرسانی کنید، برنامه Samsung Wearable را در تلفن هوشمند متصل خود باز کنید، به «تنظیمات ساعت» بروید، به «به‌روزرسانی نرم‌افزار تماشا» بروید و روی «دانلود و نصب» ضربه بزنید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.