اپل در حال کپی کردن ویژگی Galaxy AI برای iOS 18 است

One UI 6.1 سامسونگ ویژگی Transcript Assist را به عنوان بخشی از Galaxy AI به برنامه ضبط صدا این شرکت می آورد. این ویژگی می‌تواند صداهای ضبط شده را رونویسی کند و حتی می‌تواند خلاصه‌هایی از آن رونویسی‌های ایجاد شده توسط هوش مصنوعی ارائه کند تا درک محتوا را برای شما آسان‌تر کند.

شکی نیست که این ویژگی می تواند برای بسیاری از افراد در زندگی روزمره بسیار مفید باشد. خب، به نظر می رسد که اپل تحت تأثیر آن قرار گرفته است زیرا غول فناوری در حال کار بر روی کپی کردن Transscript Assist سامسونگ برای آیفون در iOS 18 است.

طبق گزارش جدیدی از Apple Insider، اپلیکیشن های Voice Memos و Notes در iOS 18 قابلیت رونویسی صداهای ضبط شده را ارائه می دهند. این دو اپلیکیشن همچنین می‌توانند خلاصه‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی را برای آن رونویسی‌ها ارائه کنند.

این تنها ویژگی نیست که اپل از سامسونگ کپی می کند

اخیراً ما همچنین متوجه شدیم که اپل در حال کار بر روی به‌روزرسانی برنامه Notes برای iOS است که به افراد امکان می‌دهد صدا را از داخل یک یادداشت ضبط کنند، چیزی که سامسونگ قبلاً در برنامه Notes خود برای تلفن‌های هوشمند و تبلت‌های گلکسی ارائه کرده است.

بنابراین، این یکی دیگر از ویژگی هایی است که اپل از سامسونگ کپی می کند. انتظار می رود اپل iOS 18 را در WWDC در 10 ژوئن معرفی کند. جالب است که ببینیم این شرکت چه ویژگی های دیگری را از سامسونگ برای نسخه آینده سیستم عامل آیفون کپی خواهد کرد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.