گوگل چت به شما امکان می‌دهد پیام‌های مهم را ستاره‌دار کنید 

یت گوگل قابلیت جدیدی را برای سرویس ارتباطی خود یعنی گوگل چت اعلام کرده است. این ویژگی جدید به کاربران اجازه می‌دهد پیام‌های مهم را در چت «ستاره‌دار» کنند و مکان یابی و دسترسی به آنها را بعداً بدون نیاز به پیمایش در مکالمات گسترده آسان‌تر کند.

نکات برجسته

  • ویژگی جدید Google Chat به کاربران اجازه می دهد پیام های مهم را ستاره دار کنند.
  • مکان یابی و دسترسی به پیام ها را بعداً بدون نیاز به پیمایش در مکالمات گسترده آسان تر می کند.
  • این ویژگی در حال حاضر در چت گوگل برای وب در حال اجرا است و در سال 2024 در تلفن همراه در دسترس خواهد بود.

غول فناوری اعلام کرد: «پس از اعلام اخیر خانه و نام‌گذاری‌ها در Google Chat، ما هیجان‌زده‌ایم که ستاره‌دار در وب را معرفی کنیم. میانبر دیگری در پنل پیمایش که به شما کمک می‌کند از مهم‌ترین پیام‌های خود در چت مطلع شوید.

این قابلیت به شما امکان می‌دهد پیام‌ها را با یک ستاره در چت علامت‌گذاری کنید و از طریق میانبر ستاره‌دار در پنل پیمایش به آسانی به آن‌ها دسترسی داشته باشید. این ویژگی می تواند زمانی مفید باشد که بخواهید پیام های خاصی را مجدداً مشاهده کنید.

این ویژگی در حال حاضر در چت گوگل برای وب در حال اجرا است و در سال 2024 در تلفن همراه در دسترس خواهد بود.

آموزش ستاره دار کردن پیام های مهم در گوگل چت

برای ستاره‌دار کردن پیام، کافی است ماوس را روی پیام ببرید و روی نماد ستاره کلیک کنید یا روی منوی سرریز سه نقطه کلیک کنید تا گزینه ستاره نمایش داده شود.

گوگل چت به شما امکان می‌دهد پیام‌های مهم را ستاره‌دار کنید - چیکاو

به نظر ما، معرفی ویژگی ستاره دار در گوگل چت مزایای متعددی را برای کاربران به همراه دارد. کاربران می‌توانند پیام‌های مهم یا مرتبط را با یک ستاره علامت‌گذاری کنند، که مکان یابی و دسترسی به آن‌ها را بعداً بدون نیاز به پیمایش در مکالمات گسترده آسان‌تر می‌کند.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.