ویژگی Circle to Search Galaxy S24 می‌تواند به لپ‌تاپ‌های Galaxy Book نیز بیاید

Circle to Search with Google یکی از ویژگی های سرفصل سری Galaxy S24 بود. این به روز رسانی One UI 6.1 برای Galaxy S21، Galaxy S22، Galaxy S23 و سایر گوشی ها منتشر شد.

گوگل اکنون در تلاش است آن را به مرورگر وب کروم در سیستم عامل های دسکتاپ بیاورد، به این معنی که می تواند به لپ تاپ ها و رایانه های شخصی Galaxy Book و Galaxy Chromebook بیاید.

Circle to Search می‌تواند در رایانه‌های رومیزی به Google Chrome بیاید

در حالی که Google Chrome برای رایانه‌های رومیزی در حال حاضر از Google Lens برای جستجوی متن و تصاویر در موتور جستجو استفاده می‌کند، به نظر می‌رسد Google در حال توسعه رابط کاربری شبیه به Circle to Search برای مرورگر وب است که توسط کاربر X @Leopeva64 (از طریق AndroidPolice) مشاهده شد.

همانطور که در ویدیوی زیر مشاهده می کنید، وقتی روی افزونه Google Lens کلیک می کنید، یک رابط کاربری شبیه به Circle to Search ظاهر می شود. می‌توانید با استفاده از نشانگر ماوس، هر چیزی را که می‌خواهید روی صفحه جستجو کنید، کلیک کرده و بکشید.

هنگامی که اطراف محتوا را روی صفحه می کشید، ناحیه انتخاب شده به شکل مستطیل گرد برجسته می شود. سپس اطلاعات مربوط به آن محتوا با استفاده از گوگل جستجو می شود.

نتایج جستجوی منطبق سپس در نوار کناری Google Chrome در سمت چپ صفحه نمایش داده می‌شوند. این امر جستجوی هر چیزی را بسیار ساده تر از قبل می کند. با این حال، به همان اندازه که در تلفن های هوشمند اندرویدی ظاهر می شود، روان نیست.

این رابط کاربری جستجوی جدید در حال حاضر در گوگل کروم در حال آزمایش است و انتظار می‌رود گوگل با به‌روزرسانی آینده، طرح جدید را برای همه کاربران عرضه کند.

این ویژگی احتمالاً برای سیستم عامل‌های ChromeOS، Linux، macOS و Windows خواهد آمد. بنابراین، باید بتوانید از آن در لپ‌تاپ‌های Galaxy Book یا Galaxy Chromebook خود استفاده کنید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.