گوگل Pixel 8a چه ارتقاهایی نسبت به Pixel 7a دارد؟

اپل رویداد Let Loose خود را برای آیپدهای جدید در ساعت 7:30 بعد از ظهر در 7 می میزبانی کرد. جالب اینجاست که Google Pixel 8a نیز در همان روز عرضه شد.

درست پس از رویداد اپل، گوگل وارد شد و گوشی هوشمند مقرون به صرفه خود را از سری پیکسل 8، پیکسل 8a، عرضه کرد. طرفداران گوگل مشتاقانه منتظر Pixel 8a بودند، اما برچسب قیمت بالاتر برای بسیاری بدبین بود.

خوب، بیایید به سرعت نگاهی به نحوه ارتقای پیکسل 8a توسط گوگل بیندازیم که آن را با مدل قبلی خود یعنی پیکسل 7a مقایسه می کنیم.

ویژگی های جدید در گوگل پیکسل 8a

گوگل می گوید Pixel 8a بادوام ترین گوشی هوشمند سری A آن تاکنون است. بیایید نگاهی به آنچه در اینجا جدید است بیاندازیم.

اول از همه، پیکسل 8a نرخ تازه سازی 120 هرتزی را ارائه می دهد که وقتی آن را با نسخه قبلی خود با نرخ به روز رسانی 90 هرتز مقایسه می کنیم، بهبود می یابد. در بخش طراحی، تغییر زیادی وجود ندارد. با این حال، Pixel 8a منحنی های کمی گردتر ارائه می دهد.

در بخش عملکرد، می‌توانیم شاهد ارتقای بزرگی در پیکسل 8a باشیم. این دستگاه برخلاف تنسون G2 در پیکسل 7a از چیپست تنسون G3 قدرت می گیرد. علاوه بر این، پیکسل 8a دو گزینه ذخیره سازی دارد: 128 گیگابایت و 256 گیگابایت.

در ادامه، Pixel 8a روی اندروید 14 اجرا می‌شود و تا 7 سال ارتقاء نرم‌افزاری و امنیتی ارائه می‌دهد. از سوی دیگر، پیکسل 7a روی اندروید 13 اجرا می‌شود و تنها 5 سال ارتقا دارد.

پیکسل 8a دارای سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی و لنز فوق عریض 13 مگاپیکسلی است. ما شاهد برخی از ویژگی‌هایی هستیم که در پیکسل 7a وجود نداشت. اینها شامل Super Res Zoom تا 8x (Pixel 7a فقط تا 7x بود) و ویژگی‌های AI مانند Magic Editor و Magic Eraser.

Pixel 8a حتی یک باتری بزرگتر 4492mAh دارد، 7a یک باتری 4385mAh دارد. این شارژر سیمی 24 واتی را پشتیبانی می کند و گوگل وعده عمر باتری بهتری را در این مورد داده است.

در نهایت، ما چهار گزینه رنگی را با پیکسل 8a دریافت می کنیم: – Obsidian، Porcelain، Bay و Aloe.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.