این برندهای شیرآلات را به هیچ وجه فراموش نکنید!!!

آیا قصد خرید شیرآلات برای منزل یا محل کار خود را دارید؟ آیا تنوع بالای برندها و مدل‌های شیرآلات موجود در بازار شما را سردرگم کرده است؟ تا به حال برایتان سؤال پیش آمده که شیر ایرانی بهتر است یا خارجی؟ اگر می‌خواهید پاسخ سوالاتتان را به دست آورید، این مقاله را تا انهتا مطالعه نمایید. در این مقاله به صورت شفاف از بهترین برندهای شیرآلات در ایران پرده برمی‌داریم.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

معیارهای انتخاب برند شیرآلات

در هنگام انتخاب و خرید شیرآلات به مسائلی مانند نوع شیر و کاربرد آن، کیفیت جنس بدنه، نحوه استفاده از شیر و زیبایی ظاهری آن توجه می‌کنیم. علاوه بر اینها یکی از مهم‌ترین ملاک‌های انتخاب شیر آب، برند تولیدکننده آن است.

حال این سؤال پیش می‌آید که یک برند، چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد، تا در زمره بهترین‌های شیرآلات قرار گیرد؟ در پاسخ باید گفت، هر چند که کیفیت، حرف اول را می‌زند، اما عوامل گوناگونی باعث می‌شوند که از برخی برندها به عنوان نام‌های برتر حوزه خود نام ببریم.

مهم‌ترین معیارهای انتخاب برند شیرآلات به شرح زیر هستند:

  • کیفیت و نوع قطعات داخلی به کار رفته در شیرآلات و برند سازنده آنها (مغزی، کارتریج، پرلاتور و …)
  • کیفیت جنس بدنه یا پوسته خارجی شیرآلات، میزان استحکام و مقاومت آن در برابر عوامل آسیب زا
  • نوع آبکاری شیرآلات و میزان مقاومت محصول در برابر رطوبت، عوامل محیطی و آلودگی
  • کاربرد آسان شیرآلات
  • مصرف بهینه آب
  • تولید محصولات متنوع با طراحی زیبا و با توجه به سلیقه‌های مختلف
  • ساخت انواع شیرآلات کلاسیک، مدرن
  • طراحی محصولاتی با قابلیت‌های خاص
  • تولید انواع شیرآلات استیل (همان شیرهای نیکل کروم نقره‌ای رنگ)، طلایی، سفید، سیاه و رنگی
  • ارائه گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش مناسب
  • داشتن پیشینه خوب در فروش محصول و رضایت مشتریان
  • بسته بندی شیرآلات به شیوه استاندارد و صحیح

بهترین برندهای شیرآلات کدام‌اند؟

قبل از هر چیز باید خاطرنشان کرد که در حال حاضر شیرآلات ایرانی با درجه مرغوبیت بالایی در داخل کشور تولید می‌شوند؛ به نحوی که شانه به شانه رقبای خارجی حرکت می‌کنند و در عین حال نسبت به آنها قیمت مناسب‌تری دارند. از طرفی شیرهای ایرانی، از نظر گارانتی و خدمات پس از فروش به محصولات مشابه خارجی برتری دارند.

در این قسمت از مقاله، با بررسی مارک‌های مختلف شیرآلات، تمرکز خود را بر محصولات ایرانی قرار داده و تلاش نموده‌ایم، بهترین‌های این حوزه را معرفی کنیم.

کی دبلیو سی ایران

کی دبلیو سی در اصل برندی سوئیسی است که شهرت بالایی در زمینه تولید شیرآلات شیک و مرغوب دارد؛ اما سال‌هاست که شاهد انتقال تکنولوژی ساخت محصولات کی دبلیو سی به ایران می‌باشیم.

به عنوان توضیح بیشتر باید اضافه کرد که در سال 1363 کارخانه کی دبلیو سی ایران در شهر صنعتی کاوه تاسیس شد و در سال 1381 به بهره‌برداری رسید. در حال حاضر این کارخانه، تحت لیسانس KWC سوئیس فعالیت می‌کند و کیفیت محصولات آن به حدی است که علاوه بر داخل کشور، شاهد عرضه آن در بازارهای خارجی نیز می‌باشیم.

استفاده از مرغوب‌ترین قطعات و مواد اولیه باکیفیت، به علاوه بهره‌مندی از تجهیزات پیشرفته و نیروهای متخصص، باعث شده‌ است که کی دبلیو سی در زمینه تولید شیرآلات باکیفیت، سرآمد باشد. علاوه بر اینها مصرف بهینه آب، شعار مجموعه کی دبلیو سی است؛ همچنین برند مورد بحث، توجه ویژه‌ای به تولید محصولات کاملاً بهداشتی دارد.

از دیگر ویژگی‌های برند کی دبلیو سی ایران می‌توان به طول عمر بالا، مقاومت در برابر عوامل محیطی و غیرمحیطی، همچنین طراحی خلاقانه، زیبایی و تنوع ظاهری اشاره کرد.

ناگفته نماند که کی دبلیو سی، انواع شیرآلات بهداشتی ساختمان، شیرهای چشمی، توکار، رنگی، ترموستاتیک و دیجیتال را در مدل‌ها و رنگ‌های مختلف عرضه می‌کند.

قهرمان

روز به روز بر تعداد برندهای موفق ایرانی در حوزه تولید شیرآلات، افزوده می‌شود. با این حال هنوز هم نام قهرمان فراموش نشده است. این برند، حدود 40 سال پیشینه موفق در زمینه عرضه شیرآلات دارد و یکی از پیشتازان تولید این محصولات در داخل کشور به شمار می‌رود.

قیمت مناسب، سادگی در طراحی و ماندگاری بالا از مهم‌ترین ویژگی‌های شیرآلات قهرمان می‌باشند. این برند، اقسام گوناگون شیرآلات کلاسیک و اهرمی را در مدل‌های مختلف تولید می‌کند؛ مهم‌ترین مزیت آن، این است که مشتریان با هر بودجه اقتصادی را می‌پذیرد.

راسان

راسان، یکی دیگر از نام‌های آشنایی حوزه ساخت شیرآلات ایرانی محسوب می‌شود که طی مدت کوتاهی توانست، محبوبیت زیادی را به دست آورد. کیفیت ساخت، آبکاری عالی، طول عمر بالا و نوآوری در طراحی از جمله مشخصات مهم محصولات راسان به شمار می‌روند.

راسان، انواع شیرآلات آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی را با تنوع بالایی از نظر سایز، مدل و برند، تولید می‌کند. در میان این محصولات می‌توان اقسام گوناگون شیرهای اهرمی، چشمی، روکار و توکار را با تنوع بالای از نظر طرح و رنگ پیدا کرد.

شودر

بعید است، در جستجوی بهترین برندهای شیرآلات باشید، اما نام شودر به چشمتان نخورد. این برند خوش سابقه، در زمینه تولید اقسام گوناگون شیرآلات فعالیت می‌کند و بیش از هر چیز به کیفیت و دوام محصولات خود اهمیت می‌دهد. علاوه بر این شودر به زیبایی شیرآلات نیز توجه ویژه‌ای دارد؛ به نحوی که برخی مدل‌ها را می‌توان یک اثر هنری به شمار آورد.

پیشینه برند شودر، به بیش از 30 سال پیش بر می‌گردد. در حال حاضر شاهد طراحی و ساخت انواع شیرهای کلاسیک، اهرمی و چشمی با تنوع بالای مدل، در رنگ‌های مختلف، توسط شودر می‌باشیم.

تولید شیرآلات بهداشتی با استانداردهای روز دنیا، قیمت مناسب کالاها و ارائه خدمات پس از فروش از دیگر ویژگی‌های برند ایرانی شودر محسوب می‌شوند.

کاویان

کاویان را می‌توان از جمله برندهایی دانست که حضور آنها در بازار، نظر مردم درباره برتری شیرآلات خارجی را تغییر داد؛ چرا که این شیرآلات، علاوه بر داشتن تنوع مدل و ظاهر شیک، از قطعات داخلی باکیفیت، آبکاری خوب، استحکام و طول عمر بالا بهره می‌برند. به بیان دیگر، از نظر درجه مرغوبیت با برندهای مطرح خارجی برابری کرده، اما به مراتب، قیمت ارزان‌تری دارند.

کاویان، بیش از 20 سال سابقه فعالیت دارد و روز به روز بر تنوع محصولات آن از نظر طرح، رنگ و کاربرد افزوده می‌شود. این شیرآلات را می‌توان به صورت تکی یا ست، برای بخش‌های مختلف ساختمان خریداری نمود.

شیرآلات کسری

کسری، یکی دیگر از برندهای شناخته شده سازنده شیرآلات در ایران است. سابقه تأسیس کارخانه این برند به سال 1381 بر می‌گردد. در طول این سال‌ها، کسری، علاوه بر تلاش در جهت بهبود کیفی محصولات، در زمینه تنوع ظاهری شیرآلات نیز پیشرفت چشمگیری داشته است.

مهم‌ترین مشخصه برند کسری، این است که به تولید استاندارد، اهمیت زیادی می‌دهد. شیرآلات تولید شده توسط این برند، طی مراحل مختلف، تحت آزمایش کنترل کیفیت قرار می‌گیرند.

جمع بندی: کدام برند، بهترین است؟

در این مقاله از 6 مارک کی دبلیو سی، قهرمان، راسان، شودر، کاویان و کسری به عنوان بهترین برندهای شیرآلات نام بردیم. هر کدام از این برندها، ویژگی‌های خاص خود را دارند و به نوبه خود از سابقه درخشانی برخوردار هستند؛ اما اگر به دنبال یک پاسخ قطعی برای انتخاب مارک برتر هستید، تحت هر شرایطی، برند کی دبلیو سی ایران را فراموش نکنید.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.