قیمت یوتیوب پریمیوم در چندین کشور در حال افزایش است

چند ماه پیش یوتیوب قیمت اشتراک YouTube Premium را افزایش داد. اکنون این شرکت در حال افزایش قیمت یوتیوب پریمیوم در کشورهای بیشتری است و به افزایش قیمت خود ادامه می دهد، زیرا ادعا می کند که تجربه و محتوای کاربر برتر و رضایت بخشی را به کاربران ارائه می دهد.

یوتیوب پریمیوم در هفت کشور گران‌تر می‌شود

افزایش قیمت YouTube Premium در آرژانتین، استرالیا، اتریش، شیلی، آلمان، لهستان و ترکیه در حال وقوع است. در استرالیا، اشتراک YouTube Premium اکنون 16.99 دلار استرالیا هزینه دارد. این اولین افزایش قیمت برای YouTube Premium در استرالیا است. این افزایش قیمت برای طرح های فردی، خانوادگی و دانشجویی اعمال می شود. کسانی که قیمت های پایین تری می پردازند می توانند به مدت سه ماه با همان قیمت گذاری ادامه دهند و پس از آن افزایش قیمت اعمال می شود.

این اعلامیه از طریق ایمیلی برای مشترکین فعلی یوتیوب پریمیوم اعلام شد. افزایش قیمت در چرخه صورتحساب بعدی اعمال خواهد شد. این شرکت گفت که افزایش قیمت را ساده نمی‌داند و این افزایش هزینه به شرکت کمک می‌کند تا تجربه ممتازتری به ارمغان بیاورد و به سازندگان کمک کند تا درآمد بیشتری کسب کنند، از این رو محتوای بیشتری را ارائه می‌دهد که مردم دوست دارند تماشا کنند.

یوتیوب پریمیوم ویژگی‌های پیشرفته‌تری را ارائه می‌کند

YouTube Premium ویژگی‌های بیشتری را برای مشترکین یوتیوب پریمیوم به ارمغان می‌آورد، از جمله حذف تبلیغات، امکان پخش جریانی ویدیوها با کیفیت 1080p با نرخ بیت بالا، پخش صدا در پس‌زمینه، دانلود ویدیوها برای مشاهده آفلاین، و تماشای مشترک ویدیوها از طریق Google Meet.

یوتیوب قبلاً علیه مسدودکننده‌های تبلیغات اعلام جنگ کرده است و به طور فعال مردم را از تماشای محتوا در YouTube منع می‌کند وقتی مسدودکننده تبلیغات را روی مرورگرهای وب یا تلفن‌های خود نصب کرده‌اند. برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله “مسدود کردن مسدودکننده‌های تبلیغات توسط یوتیوب” مراجعه کنید.

علاوه بر این، قیمت اشتراک YouTube Premium را افزایش می دهد. این به شرکت کمک می کند تا درآمد بیشتری کسب کند، محصولات خود را بهبود بخشد و سهم بیشتری از درآمد خود را به تولیدکنندگان محتوا ارائه دهد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.