نحوه فعال کردن Easy Mode در گلکسی سامسونگ

گوشی های سامسونگ دارای ویژگی حالت آسان هستند که به ساده سازی رابط کاربری و سهولت استفاده از تلفن کمک می کند. این برای کاربران مبتدی یا کسانی که از پیچیدگی‌های رابط کاربری استاندارد One UI در دستگاه‌های Galaxy غرق شده‌اند، سودمند است.

هنگامی که حالت Easy را فعال می کنید، اندازه فونت سیستم را افزایش می دهد، نمادهای برنامه را بزرگتر می کند، به جلوگیری از لمس تصادفی کمک می کند، و صفحه کلید پیش فرض را بزرگتر و خواندن آسان تر با کلیدهای کنتراست بالا می کند.

بنابراین، اگر برای کاربران مسن، آنهایی که بینایی ضعیفی دارند، یا افراد کم‌تر فناوری راه‌اندازی می‌کنید، در این راهنما به شما نشان می‌دهیم که چگونه حالت Easy را در گوشی Samsung Galaxy فعال کنید.

حالت آسان در گوشی های گلکسی سامسونگ چیست؟

می توانید صفحه کلید را بزرگتر کنید و اندازه فونت را به صورت جداگانه در تلفن سامسونگ خود افزایش دهید. با این حال، حالت Easy به شما امکان می دهد چندین گزینه قابلیت استفاده را در یک مرحله مدیریت کنید. و این مرحله فقط به یک ضربه ساده نیاز دارد تا سوئیچ ویژگی را تغییر دهید.

حالت آسان در دستگاه‌های سامسونگ، متن و نمادها را روی صفحه نمایش بزرگ‌تر می‌کند، تجربه کاربر را ساده‌تر می‌کند، از لمس‌های تصادفی جلوگیری می‌کند و کلیدهای بزرگ‌تر و با کنتراست بالا را روی صفحه‌کلید ارائه می‌کند. این ویژگی برای کاربران کم بینا یا کسانی که در استفاده از صفحه نمایش لمسی مشکل دارند طراحی شده است.

رابط کاربری بزرگتر در سراسر تجربه تلفن سامسونگ اعمال می شود و حتی دارای لانچر صفحه اصلی خود است. این حالت دیدن صفحه را آسان تر می کند، از ضربه های تصادفی جلوگیری می کند و دید صفحه کلید را بهبود می بخشد. روشن کردن حالت آسان زمانی که بدانید کجا باید آن را در تنظیمات روشن کنید، سریع است.

نحوه فعال کردن Easy Mode در گلکسی سامسونگ

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، روشن کردن حالت Easy در تلفن سامسونگ با استفاده از مراحل زیر ساده است.

  • از بالای صفحه به پایین بکشید و تنظیمات (نماد چرخ دنده) را انتخاب کنید.

  • صفحه را به پایین اسکرول کنید و روی Display ضربه بزنید.

  • صفحه را به پایین بکشید و روی Easy mode ضربه بزنید.

  • تغییر در حالت آسان گوشی سامسونگ روشن کنید.

هنگامی که سوئیچ حالت Easy را تغییر دهید، اندازه فونت و نمادهای سیستم افزایش می یابد. تاخیر لمس و نگه داشتن به 1.5 ثانیه تبدیل می شود و این ویژگی صفحه کلید با کنتراست بالا (حروف سیاه روی صفحه کلید زرد) را فعال می کند.

همچنین خواهید دید که نمادهای صفحه اصلی و در طول تجربه Samsung One UI روی گوشی شما بزرگتر و راحت تر دیده می شوند.

حالت Easy Mode را در Samsung Galaxy غیرفعال کنید

اگر متوجه شدید که از ویژگی حالت آسان راضی نیستید یا دیگر نیازی به استفاده از آن ندارید، می توانید آن را خاموش کنید.

  • تنظیمات را در دستگاه Samsung Galaxy خود باز کنید.
  • سیستم منو را به پایین اسکرول کنید و روی گزینه Display گوشی ضربه بزنید.
  • صفحه زیر را به پایین اسکرول کنید و روی Easy mode ضربه بزنید.
  • سوئیچ حالت آسان را خاموش کنید.

پس از انجام مراحل، نمادها به اندازه پیش فرض خود باز می گردند، صفحه کلید به اندازه و رنگ پیش فرض خود باز می گردد و زمان لمس و نگه داشتن به اندازه استاندارد باز می گردد.

جمع بندی

در حالی که می‌توانید تنظیمات تلفن سامسونگ خود را به‌صورت جداگانه مدیریت کنید تا استفاده از آن آسان‌تر شود، حالت Easy همه کارها را در یک لحظه انجام می‌دهد. همچنین می توانید پس از روشن کردن ویژگی، تنظیمات فردی را مدیریت کنید. برای مثال، اگر متوجه شدید که صفحه‌کلید صفحه‌کلید زیادی را اشغال می‌کند، می‌توانید بعداً اندازه آن را تغییر دهید. اگر شما یا شخص دیگری در پیمایش رابط کاربری سامسونگ مشکل دارید، ویژگی Easy mode می تواند دنیای متفاوتی را ایجاد کند.
امتیاز دهید
منبع groovypost
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.