مسدود کردن مسدودکننده‌های تبلیغات توسط یوتیوب دیگر یک آزمایش کوچک نیست

در ماه ژوئن، یوتیوب اعلام کرد که در حال اجرای یک «آزمایش کوچک» در سطح جهانی است که در آن از زیرمجموعه کوچکی از افرادی که از مسدودکننده‌های تبلیغات استفاده می‌کنند، می‌خواهد اگر می‌خواهند محتوا را در پلتفرم مشاهده کنند، آنها را غیرفعال کنند.

این دیگر یک “آزمایش کوچک” نیست. یوتیوب اکنون می‌گوید تلاشی جهانی برای سرکوب مسدودکننده‌های تبلیغات و تشویق کاربران به اجازه تبلیغات یا پرداخت هزینه YouTube Premium (جایی که تبلیغات وجود ندارد) آغاز کرده است.

این مستقیماً از کریستوفر لاتون، مدیر ارتباطات یوتیوب می‌آید. وقتی با بلوک مسدودکننده تبلیغات یوتیوب مواجه می‌شوید، پیامی مانند آنچه در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، خواهید دید. مهمترین نکته این است: “بازپخش ویدیو مسدود می شود مگر اینکه YouTube در لیست مجاز باشد یا مسدود کننده تبلیغات غیرفعال باشد”.

همانطور که انتظار می رفت، دو انتخاب دارید: اجازه دادن به تبلیغات یا امتحان کردن YouTube Premium، و تمام. گسترش مسدود کردن مسدود کننده‌های تبلیغات توسط YouTube به تدریج طی چند هفته گذشته اتفاق افتاده است.

به گفته لوتون، استفاده از مسدودکننده های تبلیغاتی، شرایط خدمات پلتفرم را نقض می کند. او گفت: «تبلیغات از اکوسیستم متنوعی از سازندگان در سراسر جهان پشتیبانی می کند و به میلیاردها نفر اجازه می دهد به محتوای مورد علاقه خود در یوتیوب دسترسی داشته باشند.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.