مارک زاکربرگ تردز را به عنوان اپلیکیشن بعدی متا با یک میلیارد نفر تصور می کند

اکنون زمانی از سال است که شرکت ها گزارش های سه ماهه سوم خود را منتشر کرده و روندهای بازار و تحولات اخیر را روشن می کنند.

متا درآمد بیش از 34 میلیارد دلار را برای سه ماهه گزارش داد که نشان دهنده افزایش 23 درصدی نسبت به سال 2022 است. مارک زاکربرگ در طول بحث با تحلیلگران (از طریق Engadget)، بر تمرکز اخیر متا بر “کارایی” تاکید کرد و در نتیجه شرکت نیروی کار خود را بیش از 20000 نفر کاهش داد. سال گذشته. زاکربرگ این رویکرد را مؤثر می‌بیند، به‌ویژه در مسیریابی در «دنیای بسیار ناپایدار».

با توجه به پلتفرم‌های متا و پایگاه کاربران، فیسبوک با 3.05 میلیارد کاربر فعال ماهانه پیشتاز خود را حفظ کرده است که نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. خانواده گسترده‌تر متا، از جمله فیس‌بوک، اینستاگرام و Threads، در مجموع دارای پایگاه کاربری بیش از 3.9 میلیارد کاربر ماهانه هستند.

به نظر می رسد تلاش هماهنگ متا برای ترویج تردز نتایج مثبتی را به همراه دارد. Threads فقط کمتر از 100 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد و زاکربرگ یک “شانس خوب” را برای این برنامه پیش بینی می کند که در چند سال آینده به 1 میلیارد کاربر برسد.

مارک زاکربرگ افکار خود را در جریان تماس با درآمد سه ماهه سوم به اشتراک گذاشت و اعتقادی دیرینه به نیاز به یک برنامه مکالمه عمومی میلیارد نفری که به سمت مثبت گرایش دارد را بیان کرد. او شانس خوبی برای دستیابی به این چشم انداز می بیند، اگر آنها برای چند سال دیگر در مسیر فعلی پافشاری کنند.

زاکربرگ همچنین تمرکز متا بر روی هوش مصنوعی مولد را به اشتراک گذاشت. زاکربرگ گفت: «ما به حذف اولویت‌بندی تعدادی از پروژه‌های غیر هوش مصنوعی در سراسر شرکت ادامه می‌دهیم تا مردم را به سمت کار روی هوش مصنوعی سوق دهیم.»

با این حال، سرمایه گذاری در هوش مصنوعی باعث کاهش بودجه در نظر گرفته شده برای متاورس نخواهد شد. Reality Labs، بخش Meta که مسئول هزینه‌های AR و VR است، با مشکلات قابل توجهی روبرو شد. درآمد به 210 میلیون دلار کاهش یافت و زیان به 3.7 میلیارد دلار در سه ماهه افزایش یافت و از ابتدای سال 2023 از 11 میلیارد دلار گذشت.

زاکربرگ، با توجه به پیشرفت هوش مصنوعی در AR و VR، می بیند که این فناوری هر گوشه از خدمات متا را تغییر می دهد. او بیان کرد که هوش مصنوعی مولد در آستانه تغییر چشمگیر نحوه تعامل افراد با هر یک از برنامه های مختلفی است که می سازند.

اخیراً متا دستیار هوش مصنوعی جدید خود را به واتس‌اپ، مسنجر و اینستاگرام معرفی کرد که بعداً مشخص شد که در پست‌های عمومی فیسبوک و اینستاگرام کاربران آموزش داده می‌شود.

منبع phonearena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.