جستجوی موضوعات تردز از «همه زبان‌ها» پشتیبانی می‌کند

رقیب Twitter/X، تردز، با گسترش قابلیت جستجوی کلمات کلیدی خود در تمام بازارهایی که این برنامه در دسترس است، رقابتی تر می شود. این ویژگی ابتدا در بازارهای انگلیسی زبان از جمله استرالیا و نیوزیلند در ماه آگوست آزمایش شد و سپس به سایر کشورهای انگلیسی و اسپانیایی زبان از جمله ایالات متحده در سپتامبر گسترش یافت. اکنون، به گفته آدام موسری، رئیس اینستاگرام، جستجوی کلمات کلیدی «به همه زبان‌ها پشتیبانی می‌شود».

این باعث می شود این برنامه که اکنون توسط نزدیک به 100 میلیون نفر در ماه استفاده می شود، برای مخاطبان گسترده تر و جهانی مفیدتر باشد.

تیم Threads به سرعت برنامه را در پاسخ به بازخورد کاربران تکرار می‌کند و ویژگی‌هایی مانند فید دنبال‌کننده زمانی، یک برنامه وب، راهی برای مشاهده لایک‌ها، نظرسنجی‌ها، فایل‌های GIF، پشتیبانی از هشتگ، یک دکمه ویرایش اضافه می‌کند.

موسری همچنین مستقیماً اعلام کرده است که این شرکت قصد ندارد اخبار را در این پلتفرم تقویت کند و برنامه را از تمرکز X بر روی اخبار فوری متمایز کند. با این حال، بسیاری از کاربران سابق X در حال پیوستن به تردز هستند که در نهایت ممکن است مسیر برنامه را دیکته کند.

در یادداشت امروز، موسری گفت که به زودی بهبودهای بیشتری برای جستجو نیز ارائه خواهد شد.

در حال حاضر، تردز به مسدود کردن عباراتی مانند “کووید ” و عبارات مرتبط در جستجو ادامه می دهد و کاربران را به جای آن برای اطلاعات فعلی به وب سایت CDC راهنمایی می کند.

 

منبع techcrunch
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.