تفاوت تگ با هشتگ در تردز چیست؟

نکات برجسته

  • تردز یک ویژگی جدید “تگ” را برای همه کاربران در سراسر جهان ارائه می کند.
  • این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد پست‌های خود را دسته‌بندی کنند و کشف و پیوستن به مکالمه را برای دیگران آسان‌تر کند.
  • در Threads، تنها یک برچسب در هر پست مجاز است.

Threads متعلق به متا در حال ارائه یک ویژگی جدید “برچسب ” برای همه کاربران در سراسر جهان است. این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد که پست‌های خود را دسته‌بندی کنند و فرآیند کشف و پیوستن به مکالمه را برای دیگران ساده‌تر کند. برچسب ها در اصل هشتگ هایی با پیچ و تاب هستند. اما چه چیزی تگ ها را از هشتگ ها متفاوت می کند؟ بیایید بررسی کنیم.

آدام موسری، مدیر اینستاگرام در پستی در Threads اعلام کرد، توانایی برچسب‌گذاری یک موضوع در پست شما اکنون در سطح جهانی در حال گسترش است، بنابراین می‌توانید پست‌های خود را دسته‌بندی کنید و پیدا کردن و پیوستن به گفتگو را برای دیگران آسان‌تر کنید.

به گفته موسری، برچسب ها فقط به یک کلمه محدود نمی شوند. در عوض، می توانید یک عبارت کامل (از جمله فاصله) را تایپ کنید و کاراکترهای ویژه اضافه کنید. با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که تنها یک برچسب در هر پست مجاز است.

هدف از برچسب‌های Threads با هدف هشتگ‌ها مطابقت دارد. Mosseri اشاره کرد که استفاده از برچسب ها در Threads به عنوان یک روش موثر برای ارتباط با افراد علاقه مند به موضوعات مورد بحث شما عمل می کند. او افزود: «و برای همه، این یک راه عالی برای کمک به عمیق‌تر شدن علایق شماست.»

هنگام ایجاد یک پست در Threads، می توانید با انتخاب نماد “#” یک برچسب اضافه کنید و سپس موضوع خود را تایپ کنید.

اخیرا، Threads یک ویژگی پست پین شده را به دست آورده است. همانطور که از نام آن پیداست، این ویژگی به کاربران این امکان را می دهد که پاسخی را به پست خود پین کنند یا یکی از پست های خود را به نمایه خود پین کنند. کافیست روی منوی سه نقطه بالای یک پست ضربه بزنید تا آن را امتحان کنید.

همچنین، متا قابلیتی را برای کاربران ایجاد کرد تا پروفایل Threads خود را بدون از دست دادن حساب اینستاگرام خود حذف کنند. برای حذف نمایه Threads خود، به مقاله آموزش دیلیت اکانت تردز بدون حذف اکانت اینستاگرام مراجعه نمایید.

امتیاز دهید
منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.