پروفایل تردز خود را بدون از دست دادن حساب اینستاگرام حذف کنید

پس از راه اندازی Threads، متا به دلیل عدم ارائه گزینه حذف اکانت Threads به کاربران و مجبور کردن آنها به حذف اکانت اینستاگرام خود با واکنش شدید روبرو شد. اکنون متا بالاخره قابلیتی را ارائه می کند که به کاربران امکان می دهد پروفایل Threads خود را بدون از دست دادن حساب اینستاگرام خود حذف کنند.

نکات برجسته

  • اکنون می توانید پروفایل تردز خود را بدون از دست دادن حساب اینستاگرام خود حذف کنید.
  • Threads همچنین گزینه جدیدی دریافت می کند که به کاربران امکان می دهد از حضور در خارج از تردز انصراف دهند.
  • این دو ویژگی جدید در حال حاضر در دسترس هستند، بنابراین اگر هنوز آنها را دریافت نکرده اید، کمی صبر کنید.

آدام موسری، رئیس اینستاگرام در Threads اعلام کرد: “ما راهی را برای شما ارائه می کنیم که می توانید پروفایل Threads خود را به طور جداگانه از حساب اینستاگرام خود حذف کنید.”

چگونه پروفایل تردز را بدون حذف اینستاگرام حذف کنیم؟

  • مرحله 1: برنامه Threads را باز کنید.
  • مرحله 2: اکنون به تنظیمات برنامه بروید.
  • مرحله 3: گزینه Account را انتخاب کنید.
  • مرحله چهارم: اکنون گزینه Delete or Deactivate Profile را انتخاب کرده و بر روی delete کلیک کنید.

چگونه پروفایل تردز را بدون حذف اینستاگرام حذف کنیم؟ - چیکاو

با توجه به ادغام نزدیک Threads با اینستاگرام، پروتی توضیح داد که متا در ابتدا درباره نحوه رسیدگی به درخواست‌های حذف بسیار بحث کرده است. او گفت که جدا کردن این دو حساب در زمان راه‌اندازی اپلیکیشن از نظر فنی چالش برانگیز است. در نتیجه، این شرکت در ابتدا ابزارهایی مانند غیرفعال کردن و گزینه تنظیم حساب ها روی خصوصی را به عنوان جایگزینی برای حذف حساب پیاده سازی کرد.

همچنین ویژگی دیگری وجود دارد که متا در Threads ارائه می کند – راهی برای کاربران برای انصراف از نمایش خارج از تردز.

مهم است که توجه داشته باشید که این دو ویژگی جدید در حال حاضر در دسترس هستند، بنابراین اگر هنوز آنها را دریافت نکرده اید کمی صبر کنید.

ما در حال ساخت هستیم | اینستاگرام

اخیرا، Threads دو ویژگی جدید – نظرسنجی و GIF – را برای افزایش تجربه و تعامل کاربر در پلتفرم منتشر کرده است. همانطور که از نام آن پیداست، ویژگی نظرسنجی به کاربران اجازه می دهد تا نظرسنجی را به پست های خود اضافه کنند. کاربران می توانند حداکثر چهار گزینه را به نظرسنجی اضافه کنند و رای گیری به مدت 24 ساعت باز خواهد بود. از سوی دیگر، با استفاده از قابلیت GIF، کاربران می توانند یک GIF به پست های خود اضافه کنند. با این حال، گرفتن وجود دارد. کاربران می توانند تنها یک GIF در هر پست اضافه کنند. همچنین، اگر یک GIF اضافه کنند، نمی‌توانند رسانه دیگری اضافه کنند.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.