ظاهراً به‌روزرسانی آینده Google Messages ارسال عکس‌ها را آسان‌تر می‌کند

 

گوگل مسیج اخیراً دستخوش تغییراتی شده است، اما طبق گزارش جدید، این شرکت هنوز تغییرات را انجام نداده است. Android Headlines گزارش می دهد که Google Messages یک نماد دوربین در صفحه اصلی خواهد داشت.

ارسال تصاویر با استفاده از پیام های Google حتی آسان تر خواهد بود

در حال حاضر، برای ارسال یک عکس با استفاده از پیام‌های Google، یا باید وارد مکالمه شوید و آن را از دکمه «افزودن» اضافه کنید، یا از برنامه دوربین عکس بگیرید، به مکالمه بروید و تصویر را انتخاب کنید.

اگرچه شروع این روش ها چندان سخت نیست، اما گوگل به این فکر می کند که چگونه این کار را آسان تر کند. بر اساس گزارش‌ها، Google Messages به‌روزرسانی دریافت می‌کند که نماد دوربین جدیدی در کنار دکمه جستجو خواهد داشت. نماد دوربین، به طور قابل درک، برنامه دوربین را باز می کند. هنگام گرفتن عکس، دریافت کنندگان انتخاب را خواهید دید که ظاهر می شوند و این کار ارسال آن را آسان تر می کند.

ارسال تصاویر با استفاده از پیام های Google حتی آسان تر خواهد بود - چیکاو

با این حال، این ویژگی هنوز عرضه نشده است و تاریخ انتشار عمومی مشخص نشده است. گوگل همچنین در حال حاضر در حال کار بر روی طراحی مجدد صفحه اشتراک گذاری است تا بتواند در حالت تمام صفحه باز شود و شما بتوانید مطالب را با مخاطبین خود آسان تر به اشتراک بگذارید. ما نمی دانیم این تغییرات چه زمانی رسمی می شوند، اما زمانی که بیشتر بدانیم، حتما به شما اطلاع خواهیم داد!

منبع phonearena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.