یوتیوب با ویژگی هوش مصنوعی شما را شبیه نوازندگان مورد علاقه تان می کند

آیا گاهی اوقات آرزو نمی کنیم که بتوانیم مانند نوازندگان مورد علاقه خود آهنگ بخوانیم؟ اما خدا به همه ما با صدای جادویی برکت نداده است. خوب، اگر به شما بگویم که واقعاً می‌توانید نحوه آواز خواندن هنرمندان مورد علاقه‌تان را تقلید کنید، چه؟ و نه، شما مجبور نیستید ماه ها برای آن تمرین کنید. تمام چیزی که برای آن نیاز دارید؟ فقط باید کاربر یوتیوب باشید.

نکات برجسته

  • سازندگان در YouTube ممکن است بتوانند آهنگ‌هایی را آپلود کنند که به نظر می‌رسد توسط هنرمندان مشهور ضبط شده‌اند.
  • یوتیوب قبلاً قصد داشت این را در ماه سپتامبر در جریان رویداد Made on YouTube خود منتشر کند.
  • یوتیوب باید به ترانه سرایان برای موسیقی که برای آموزش هوش مصنوعی استفاده می کند، غرامت بدهد.

بله، شوخی نمی کنم، درست شنیدید. به زودی، سازندگان در یوتیوب می توانند آهنگ هایی را بارگذاری کنند که به نظر می رسد توسط هنرمندان مشهور ضبط شده است. بیلبورد و بلومبرگ هر دو گزارش داده اند که یوتیوب ممکن است در حال توسعه ابزار هوش مصنوعی برای این کار باشد. از هنرمندان مشهور تقلید خواهد کرد.

طبق گزارش‌ها، یوتیوب قبلاً قصد داشت این ویژگی را در ماه سپتامبر در جریان رویداد Made on YouTube خود منتشر کند. اما همه چیز طبق برنامه پیش نرفت و هنوز در مرحله توسعه است.

اکنون از آنجایی که این ابزار از هنرمندان تقلید می کند، اولین مانعی که یوتیوب باید حل کند این واقعیت است که درآمدزایی برای این کار مفید است. دستمزد هنرمندان چگونه خواهد بود؟ آیا آنها برای موسیقی ورودی که یوتیوب به مدل هوش مصنوعی می دهد، یا بهتر است بگوییم برای خروجی پول دریافت می کنند؟ یوتیوب حتی باید به ترانه سرایان برای موسیقی که برای آموزش هوش مصنوعی استفاده می کند، غرامت بدهد.

به علاوه، شرکت های ضبط نیز وجود دارند که نقش کلیدی دارند. حق چاپ در اینجا یک مشکل بزرگ خواهد بود. بنابراین، طبق بیلبورد، چیزهای زیادی برای کشف کردن وجود دارد. علاوه بر این، هر زمان که یوتیوب هوش مصنوعی را به طور کامل توسعه داد، باید آن را برای اجرای بتا بپذیرد تا همه نگرانی‌ها برطرف شود.

گزارش بلومبرگ همچنین اشاره می‌کند که یوتیوب ممکن است در آینده برای پیشبرد این طرح، مشکلات قانونی را پشت سر بگذارد، زیرا شرکت‌های ضبط کننده نگرانی‌هایی در مورد آوردن هوش مصنوعی به تصویر دارند.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.