Google Meet به شما امکان می‌دهد ظاهر را با لمس پرتره بهبود ببخشید

گوگل یک ویژگی جدید لمس پرتره را در سرویس ارتباط ویدیویی خود Google Meet معرفی کرده است. این ویژگی به شما کمک می کند تا قبل از ملحق شدن یا در طول جلسه، ظاهر خود را به طرز ماهرانه ای ارتقا دهید. در حال حاضر در گوگل میت برای موبایل منتشر می شود و تا پایان سال جاری برای وب منتشر می شود.

نکات برجسته

  • گوگل یک ویژگی جدید لمس پرتره را در Google Meet معرفی کرده است.
  • این ویژگی به شما کمک می کند تا قبل از پیوستن یا در طول جلسه، ظاهر خود را زیباتر کنید.
  • در حال حاضر در Google Meet برای موبایل منتشر می شود و تا پایان سال جاری برای وب منتشر می شود.

این غول فناوری در یک پست وبلاگ Workspace Updates اعلام کرد: “معرفی لمس پرتره در میت، یک ویژگی جدید در تلفن همراه که به شما امکان می دهد قبل از پیوستن یا در طول جلسه، ظاهر خود را از اتاق سبز به آرامی لمس کنید.”

شما می توانید از بین دو حالت لمس پرتره یکی را انتخاب کنید: ظریف و صاف. حالت ظریف، همانطور که از نام آن پیداست، یک صاف کردن چهره بسیار روشن را ارائه می دهد، در حالی که حالت صاف کردن، صاف کردن چهره را کمی بیشتر در مقایسه با حالت ظریف اعمال می کند.

به گفته گوگل، تاچ آپ پرتره جدید به شدت مورد درخواست کاربران قرار گرفته است. با استفاده از این ویژگی، این شرکت قصد دارد به کاربران کمک کند احساس راحتی و اطمینان بیشتری نسبت به ظاهر خود در هنگام تماس های ویدیویی داشته باشند.

ویژگی لمس پرتره به طور پیش فرض خاموش است و کاربر می تواند آن را فعال کند

این به‌روزرسانی برای Business Standard، Business Plus، Enterprise Essentials، Enterprise Starter، Enterprise Standard، Enterprise Plus، Education Plus، Teaching & Learning Upgrade، Google One و Google Workspace Individual منتشر می‌شود. و برای کاربرانی که دارای حساب های شخصی گوگل هستند در دسترس نیست.

نحوه ضبط یک جلسه ویدیویی در Google Meet

اخیراً گوگل از قابلیت پخش فیدهای وب کم با کیفیت 1080p در طول تماس های گروهی در Google Meet خبر داده است. توجه به این نکته مهم است که رزولوشن 1080p تنها زمانی ارسال می‌شود که یک یا چند کاربر کاربر دارای 1080p را روی صفحه‌ای به اندازه کافی بزرگ برای نمایش فید ویدیوی 1080p پین کنند.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.