گوگل Meet از وضوح 1080p برای تماس‌های ویدیویی گروهی پشتیبانی می‌کند

گوگل اعلام کرده است که قابلیت پخش جریانی فیدهای وب کم با کیفیت 1080p را در طی تماس های گروهی در سرویس ارتباط تصویری خود در Google Meet ارائه می کند.

نکات برجسته

  • در اوایل سال جاری، گوگل وضوح تصویر 1080p را برای تماس‌های Google Meet 1:1 اعلام کرد.
  • اکنون، غول فناوری در حال گسترش این ویژگی برای تماس های گروهی است.
  • وضوح 1080p به طور پیش‌فرض خاموش است و از کاربرانی که دوربین‌های 1080p دارند خواسته می‌شود تا قبل از ورود به جلسه، گزینه وضوح بالاتر را روشن کنند.

این غول فناوری در یک پست وبلاگ Workspace Updates در 10 اکتبر اعلام کرد که از این پس گوگل میت از قابلیت وضوح 1080p برای تماس‌های ویدیویی گروهی پشتیبانی می کند.  اوایل سال جاری، وضوح تصویر 1080p را برای تماس‌های Google Meet 1:1 اعلام کردیم. امروز، ما در حال گسترش 1080p به جلسات با سه یا چند شرکت‌کننده هستیم،»

این وضوح بالاتر در هنگام استفاده از رایانه هایی با دوربین 1080p در وب در دسترس است.

وضوح 1080p به طور پیش‌فرض خاموش است و از کاربرانی که دوربین‌های 1080p دارند خواسته می‌شود تا قبل از ورود به جلسه، گزینه وضوح بالاتر را روشن کنند. همچنین، می توان آن را از طریق منوی تنظیمات روشن یا خاموش کرد.

توجه به این نکته مهم است که رزولوشن 1080p تنها زمانی ارسال می‌شود که یک یا چند کاربر کاربر دارای 1080p را روی صفحه‌ای به اندازه کافی بزرگ برای نمایش فید ویدیوی 1080p پین کنند. در این سناریوهای خاص، پهنای باند اضافی برای ارسال ویدیوی 1080p مورد نیاز خواهد بود. بنابراین، اگر اینترنت به اندازه کافی قوی نباشد، Google Meet وضوح را تنظیم می کند.

این به‌روزرسانی فقط برای مشتریان Workspace، از جمله Business Standard، Business Plus، Enterprise Essentials، Enterprise Standard، Enterprise Starter، Enterprise Plus، Education Plus، و Teaching and Learning Upgrade، و مشترکین Workspace Individual در دسترس است.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.