گوگل اسیستنت برای دریافت قابلیت‌های هوش مصنوعی با Bard ارائه می شود

گوگل در رویداد Made by Google، «دستیار با بارد» را معرفی کرد. Assistant with Bard یک دستیار شخصی است که از هوش مصنوعی مولد پشتیبانی می کند. این قابلیت‌های مولد و استدلال Bard را با کمک شخصی دستیار ترکیب می‌کند. در ماه های آینده در دستگاه های تلفن همراه اندروید و iOS قابل دسترسی خواهد بود. برای کسانی که نمی دانند، Bard یک چت ربات هوش مصنوعی است که گوگل اوایل امسال راه اندازی کرد.

نکات برجسته

  • گوگل در رویداد Made by Google، «دستیار با بارد» را معرفی کرد.
  • این قابلیت‌های مولد و استدلال Bard را با کمک شخصی دستیار ترکیب می‌کند.
  • در ماه های آینده در دستگاه های تلفن همراه اندروید و iOS قابل دسترسی خواهد بود.

این غول فناوری در یک پست وبلاگی در 4 اکتبر گفت که می‌توانید از طریق متن، صدا یا تصاویر با «دستیار با برد» تعامل داشته باشید و حتی می‌تواند به انجام اقداماتی برای شما کمک کند.

برای اینکه کمک شخصی‌تر باشد، Assistant with Bard با برخی از سرویس‌های رایج Google مانند Gmail و Docs ادغام می‌شود. این کار باعث می‌شود تا در رأس مهم‌ترین چیزهای زندگی‌تان بمانید.

دستیار بارد

گوگل گفت که در حال کار برای ایجاد یک تجربه کاربری مفیدتر برای دستگاه های اندرویدی است. به عنوان مثال، این غول فناوری سناریویی را توصیف کرد که در آن یک کاربر عکسی از توله سگ ناز خود گرفته است و مایل است آن را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارد. در این شرایط، کاربر این گزینه را خواهد داشت که Assistant با پوشش Bard را مستقیماً در بالای عکس فعال کند و برای ایجاد یک پست رسانه اجتماعی درخواست کمک کند. Assistant with Bard از تصویر به عنوان مرجع بصری استفاده می کند، زمینه درخواست کاربر را درک می کند و پشتیبانی لازم را ارائه می دهد. این پوشش مکالمه نشان دهنده راه جدیدی برای تعامل با تلفن هوشمند است.

علاوه بر این، گوگل تاکید کرد که مانند Bard و Assistant، این ویژگی با در نظر گرفتن حریم خصوصی شما ساخته خواهد شد و اطمینان حاصل می کند که می توانید تنظیمات حریم خصوصی خود را انتخاب کنید.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.