اجرای بازی های اندروید در کامپیوتر با گیم لوپ

از آنجایی که در سال‌ های اخیر شاهد افزایش بی ‌سابقه قدرت گوشی ‌های هوشمند بودیم، طراحان و توسعه دهندگان بازی‌های موبایل هم سعی کردند تا بازی‌های جدیدتری که از گرافیک بهتر و امکانات بیشتری برخوردار می‌باشند را برای استفاده بر روی گوشی‌های هوشمند طراحی و به بازار عرضه نمایند. این موضوع سبب شده تا تمرکز اغلب استودیوهای توسعه دهنده بازی به سمت توسعه بازی‌های موبایلی پیش برود و دیگر تولید بازی برای کامپیوتر در اولویت کاری آنها قرار ندارد. اما بسیاری از افراد دوست دارند که بازی‌های محبوبشان را بر روی کامپیوتر که از صفحه نمایش بزرگتری برخوردار می‌باشند بازی کنند.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

این افراد با استفاده از نرم‌افزارهای شبیه سازی مثل گیم لوپ می‌توانند به این هدف خود دست پیدا کنند. ما در این مقاله قصد داریم در رابطه با نحوه اجرای بازی اندروید در کامپیوتر با استفاده با گیم لوپ را به شما آموزش دهیم. پس اگر شما هم می‌خواهید بازی‌های اندروید را در کامپیوتر اجرا کنید، پیشنهاد می‌کنیم خواندن ادامه این مقاله را از دست ندهید.

برای اینکه بتوانید از گیم لوپ برای اجرای بازی‌های اندروید در کامپیوتر استفاده کنید می‌توانید از طریق لینک “دانلود گیم لوپ” اقدام نموده و این نرم‌افزار را به صورت رایگان از لینک فوق دریافت نمایید.

همه چیز درباره ایمولیتور گیم لوپ

شبیه ساز گیم لوپ به صورت اختصاصی برای اجرای بازی‌های اندروید در کامپیوتر طراحی و توسعه پیدا کرده است. این شبیه ساز برای نخستین بار به وسیله شرکت تنسنت که سازنده بازی‌های موبایلی مطرحی مثل بازی‌های پابجی و کالاف دیوتی می‌باشد تولید شد. تنسنت این شبیه ساز را برای اینکه کاربران بتوانند بازی‌های محبوب موبایلی خود را بر روی سیستم‌های کامپیوتری نیز اجرا کنند، به فکر تولید این ایمولیتور افتاد. پس از عرضه این شبیه ساز به بازار شاهد گرایش طیف گسترده‌ای از کاربران به استفاده از آن برای دسترسی به بازی‌های اندرویدی در کامپیوتر بودیم و استقبال فوق العاده‌ای از این شبیه ساز صورت گرفت. شبیه ساز فوق امکان دسترسی به کتابخانه‌ای وسیع و رایگان را به کاربران می‌دهد تا بتوانند تجربه بسیار خوبی از اجرای بازی‌های اندرویدی در کامپیوتر خود داشته باشند. با استفاده از گیم لوپ امکان اجرای صدها بازی مختلف بر روی کامپیوترهای ویندوزی فراهم می‌شود.

همه چیز درباره ایمولیتور گیم لوپ - کمک کامپیوتری آنلاین

نحوه استفاده از گیم لوپ برای اجرای بازی‌های اندروید در کامپیوتر

بعد از دانلود گیم لوپ، می بایست آن را بر روی سیستم کامپیوتری خود نصب کنید و با دابل کلیک بر روی آن، اقدام به اجرای برنامه نمایید. سپس برای ورود به نرم‌افزار روی گزینه لاگین کلیک نموده و یک حساب کاربری جدید در این شبیه ساز برای خود ایجاد نمایید.

پس از اینکه شما حساب کاربری جدیدی در گیم لوپ برای خود ایجاد کردید، به صفحه اصلی این برنامه هدایت می‌شوید که در آن لیست بازی‌ها و نرم‌افزارهای مختلف به شما نشان داده می‌شود. با استفاده از منوی Browse قرار گرفته در سمت چپ این نرم‌افزار، می‌توانید شروع به جستجو برای یافتن بازی مورد نظر خود بر مبنای دسته‌بندی آن کنید. پس از اینکه بازی مورد نظرتان را یافتید، روی آن کلیک نموده و گزینه دانلود را انتخاب نمایید تا این بازی به کتابخانه ایمولیتور شما اضافه شود. با مراجعه به لینک “نصب و حذف بازی از گیم لوپ” می توانید به طور کامل این فرآیند را یاد بگیرید تا بتوانید بازی های دلخواهتان را به کتابخانه این شبیه ساز اضافه کنید و بازی هایی که دوست ندارید را از کتابخانه آن حذف کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در باره حداقل سخت‌افزارهای مورد نیاز برای اجرای بازی می‌توانید پس از رفتن به صفحه بازی، این مشخصات را در قسمت System Requirements مشاهده کنید.

پس به راحتی شما می‌توانید به هر تعداد که دوست دارید، بازی‌های دلخواهتان را به کتابخانه این نرم‌افزار شبیه ساز اضافه کرده و از استفاده آنها بر روی سیستم کامپیوتری خود لذت ببرید. به دلیل آنکه توسعه این شبیه ساز به شکل هدفمند انجام شده است، دیگر شما نیازی به مپ کردن کیبورد، موس و کنترلر خود نداشته و با تنظیمات پیش فرض آنها می‌توانید اقدام به استفاده از آنها کنید. اما در صورت نیاز و تمایل می‌توانید در تنظیمات پیش فرض آن تغییراتی ایجاد نموده و آن را به شکلی که دوست دارید در بیاورید. برای انجام این کار می‌بایست پس از اجرای بازی، از سمت راست صفحه گزینه Key Mapping  را انتخاب نموده و اقدام به اعمال تغییرات مورد نظر خود در این بخش نمایید.

نحوه استفاده از گیم لوپ برای اجرای بازی‌های اندروید در کامپیوتر - کمک کامپیوتر تلفنی

اگر دوست دارید تنظیمات گیم لوپ را برای استفاده بهتر از این برنامه یاد بگیرید تا بهترین کارایی و بهره وری را از گیم لوپ را داشته باشید ، بهتر است سری به لینک “بهترین تنظیمات شبیه ساز گیم لوپ ” بزنید. ما در این مقاله به طور کامل تنظیماتی که بر روی بخش های مختلف گیم لوپ می توانید انجام دهید را به شما آموزش داده ایم تا بهتر با عملکرد بخش های مختلف آن آشنا شوید. نکته مهمی که در این میان وجود دارد این است که تنظیمات گیم لوپ می بایست متناسب با امکانات سخت افزاری سیستم شما انجام شود. پس تنظیماتی که روی سیستم های ضعیف اعمال میشود، با سیستم های قوی تر متفاوت خواهد بود و اگر یک تنظیم یکسان را بر روی دو سیستم با سخت افزار متفاوت انجام دهید، نمی توانید انتظار عملکرد خوبی از گیم لوپ داشته باشید.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم به طور کامل شما را با نرم‌افزار شبیه ساز گیم لوپ که از آن برای اجرای بازی‌های اندروید در کامپیوتر استفاده می‌شود آشنا نماییم. نحوه استفاده از این شبیه ساز بسیار آسان و راحت بوده و شما به راحتی می‌توانید پس از نصب آن بر روی سیستم کامپیوتری خود، صدها بازی مختلف را با استفاده از آن بر روی کامپیوتر اجرا نمایید و خود را برای ساعت‌های طولانی سرگرم کنید. نظر شما در رابطه با شبیه ساز گیم لوپ چیست؟ آیا تجربه استفاده از آن برای اجرای بازی‌های اندروید در کامپیوتر را داشته‌اید؟ اگر چنین است ممنون می‌شویم نظرات و تجربیات خود در این زمینه را با ما و بقیه کاربران در بخش کامنت به اشتراک بگذارید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. زهرا می گوید

    من نمیدونم چرا بازی های آنلاین رو هیچ موقع نتونستم نصب کنم و همیشه هنگ میکنن