تردز دو ویژگی جدید Repost دریافت می کند

طبق اطلاعاتی که آدام موسری، رئیس اینستاگرام در تردز به اشتراک گذاشته است، متا در حال ارائه برخی از ویژگی های جدید به تردز است. نکته قابل توجه این است که این پلتفرم در حال اضافه کردن ویژگی «reposts» به فید «دنبال کردن» خود است تا به شما در مدیریت حجم رو به رشد محتوای اشتراک‌گذاری شده کمک کند. علاوه بر این، تردز یک برگه reposts جدید نیز دریافت می‌کند که نمای تلفیقی از همه پست‌هایی که آنها ارسال کرده‌اند ارائه می‌دهد. همراه چیکاو باشید.

برگه ارسال مجدد مجدد در Threads، کشف محتوای ارسال شده مجدد را برای هر کسی آسان تر می کند. انتظار می رود که برگه «respot» در تردز به زودی راه اندازی شود. علاوه بر برگه بازنشر، اینستاگرام همچنین یک ویژگی جدید برای نمایش پست‌های مجدد در فید Following اضافه می‌کند. در حالی که گفته می شود هر دو ویژگی در حال عرضه هستند، برای بسیاری از کاربران در iOS و Android فعال نیستند.

اگرچه این ویژگی‌ها چندان مهم نیستند، اما تجربه کاربری را در پلتفرم تردز بهبود می‌بخشند. بیشتر به این دلیل که اخیراً مشخص شده است که کاربران فعال ماهانه در تردز به شدت کاهش یافته است. بنابراین، این می تواند راه دیگری برای متا باشد تا کاربران را در پلتفرم خود درگیر نگه دارد.

مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا نیز اعلام کرد که انتظار می رود در چند هفته آینده مشتریان بهبود یافته جستجو و وب وارد شوند. همه این تصمیمات در راستای متقاعد کردن کاربران برای بازگشت به پلتفرم است.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.