بهترین سایت های استخراج ابری رایگان کدام‌ها هستند؟

سایت استخراج ابری رایگان چیست؟ بهترین سایت های استخراج ابری رایگان مناسب برای کسب درآمد را چطور پیدا کنیم؟ آیا سایت کلود ماینینگ رایگان ایرانی داریم؟

سوالات بالا ممکن است به ذهن شما هم رسیده باشند، به خصوص اگر قصد کسب درآمد از طریق ارزهای دیجیتال را دارید. با ما همراه باشید تا پاسخ سوالات خود را پیدا کنید.

استخراج ابری رایگان بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال چیست؟

اگر در زمینه استخراج ابری تجربه‌ای ندارید باید بگوییم استخراج ابری رایگان بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال، به شما این امکان را می‌دهد تا با استفاده از سایت‌ها و اپلیکیشن‌های خاص بیت کوین و آلت کوین‌های مختلفی را استخراج کنید و به این ترتیب برای خود درآمدی کسب نمایید.

قبل از هر چیز بیایید تا نگاهی به مفهوم استخراج و رایانش ابری بیاندازیم:

رایانش ابری چیست؟

اگر بخواهیم تعریفی یک خطی از رایانش ابری ارائه  دهیم باید بگوییم:

به یکپارچگی و تجمیع قدرت چندین سرور یا کامپیوتر متصل به یک شبکه برای تحقق یک یا چند هدف، رایانش ابری (Cloud computing) گفته میشه.

از کلود یا ابر به خاطر ناپیدا بودن و مبهم بودن در آن به عنوان یک استعاره در این تکنولوژی استفاده شده است و اشاره به پیچیدگی سازوکار فنی این تکنولوژی دارد.

قطعا جمله بالا بدون مثال شما را بیشتر گیج خواهد کرد، پس بیایید با یک مثال مفهوم رایانش ابری را بشکافیم.

تصور کنید شما و دوستتان هر کدام 100 میلیون تومان پول دارید و قیمت پراید امروز 200 میلیون است.

شما صبح کار هستید و دوستتان شب کار، یعنی شما صبح به خودرو نیاز دارید و دوستتان عصر، ضمناً محل کار هر دوی شما هم دور است و هر دو برای رفتن به سرکار به یک خودرو نیاز دارید، چه کار می‌کنید؟

احتمالاً راه حل منطقی این باشد که هردو پولتان را روی هم بگذارید و یک خودرو پراید بخرید و به صورت اشتراکی از آن استفاده کنید. در این حالت هر دو نفر سنگی را به کمک هم از سر راه‌تان برداشتید که به تنهایی از عهده آن بر نمی‌آمدید.

رایانش ابری چیزی به مانند این مثال را به شرکت‌های که نیاز به منابع کامپیوتری دارند ارائه می‌دهد.

در رایانش ابری کامپیوترها، سرورها و هر واحد پردازشی در یک شبکه به یکدیگر متصل می‌شوند تا سنگ بزرگی را بردارند.

وقتی با استفاده از سایت‌های استخراج ابری رایگان کسب درآمد می‌کنید، برخلاف دیگر روش‌های درآمد‌زایی و سرمایه‌گذاری خطری سرمایه شما را تهدید نمی‌کند؛ به جز خود سایت‌های استخراج ارز رایگان! بله این را همین اول کار گفتیم که حواس‌تان را جمع کنید و در دام سایت‌های تقلبی با وعده‌های وسوسه‌کننده نیفتید.

در واقع در استخراج ابری رایگان شما توان محاسباتی دستگاه‌های استخراج را اجاره کرده‌اید. به همین دلیل هزینه‌های خرید، تعمیر و نگه‌داری را از دوش خود برداشته‌اید. در نتیجه هزینه‌های شما کاهش پیدا می‌کند. درست خواندید؛ هزینه‌ها کاهش پیدا می‌کنند، نه اینکه کاملا رایگان باشند!

مزایا و معایب استخراج ابری رایگان

شاید شما هم به دلیل یکی از مزایای زیر به سمت استخراج ابری کشانده شده‌اید:

  • دیگر مجبور نیستید دستگاه ماینینگ بیت کوین و یا آلت کوین‌ها را بخرید.
  • نیازی نیست مستقیما برای برق هزینه‌ای پرداخت کنید.
  • احتیاجی به اجاره کردن مکانی مخصوص این کار نیست.
  • نگرانی بابت هزینه تعمیرات دستگاه‌های ماینینگ ندارید.

اما در کار با سایت‌های استخراج ابری رایگان بیت کوین معایبی هم وجود دارد، از جمله:

  • شما کنترلی بر میزان سود کسب شده ندارید، چون این مورد بسته به توانایی کمپانی و سایت مد نظر متفاوت است.
  • امکان مشارکت مستقیم برای شما در سرمایه‌گذاری بر روی استخراج بیت کوین و یا آلت کوین‌ها وجود ندارد.
  • شرکت‌ها و سایت‌ها بابت خدمات ماینینگ از افراد پولی دریافت می‌کنند که سبب کاهش سود سرمایه‌گذاران می‌شود.

حالا که به صورت ساده با ماین ابری رایگان ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین و مزایا و معایب آن آشنا شدید، اجازه دهید چند سایت معتبر در این زمینه را به شما معرفی کنیم.

معرفی بهترین سایت های استخراج ابری رایگان

تا اینجا احتمالا متوجه شده‌اید که سایت‌ها تنها واسطه ما برای استخراج ابری رایگان هستند. پس باید در انتخاب آن‌ها نهایت دقت را داشت. در ادامه با برخی از سایت‌های خارجی که چندین سال سابقه انجام خدمات ماینینگ ابری رایگان را دارند، آشنا خواهید شد.

1- سایت استخراج ابری رایگان AMGCrypto

شرکت AMGCrypto یکی از شرکت‌های پیشرو در ماینینگ ابری است که می‌تواند به عنوان گزینه‌ای مورد اعتماد روی میز قرار بگیرد! این شرکت از سال 2022 که کار خود را شروع کرده است توانسته برای ساکنان حدود 176 کشور در سراسر جهان برای بیش از 3700 بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال را استخراج کند.

امکانات:

  • تنها با sign up شدن، 12 دلار جایزه می‌گیرید.
  • سطوح سوددهی بالا و پرداخت‌های روزانه
  • بدون کارمزد! (توصیه می‌کنیم این مورد را چندان جدی نگیرید، یا اینکه شخصا آن را بررسی کنید)
  • با استفاده از این پلتفرم امکان استخراج 6 ارز دیجیتال وجود دارد.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت amgcrypto مراجعه کنید.

  • سایت کلود ماینینگ رایگان؛ crypto universe

این سایت از سال 2018 مشغول به فعالیت است و به کاربران زیادی امکان استفاده از طرح‌های خود را داده است. یکی از ویژگی‌های مثبت این شرکت این است که در روسیه قرار دارد و هوای سرد و نرخ برق پایین به بهره‌وری بالاتر آن کمک می‌کند.

کاربران می‌توانند با انتخاب قرارداد “cloud mining”، از ویژگی‌های مثبت این شرکت بهره‌مند شوند.

  • سایت bemine

این شرکت هم مثل مورد قبل در سال 2018 شروع به فعالیت کرده است و در روسیه و نیز دیگر کشورهای مشترک‌المنافع خدمات خود را ارائه می‌دهد. شرکت bemine از پیشگامان اشتراک‌گذاری ابری استخراج‌کنندگان ASIC است، بیش از 70000 توان استخراجی برابر با 70000 تراهش بر ثانیه را دارد.

این شرکت دستگاه‌ها و تجهیزات پیشرفته خود در زمینه ماینینگ به کاربرانی از سرتاسر جهان به فروش می‌رساند، اما در مواردی مثل مورد شما، این امکان را فراهم می‌کند تا بدون نیاز خرید دستگاه بتوانید از استخراج ابری رایگان ارزهای دیجیتال بهره‌مند شوید.

  • Genesis mining؛ از بهترین سایت های استخراج ابری رایگان

این سایت را معمولا به عنوان گزینه‌ای مناسب برای سرمایه‌گذاران حرفه‌ای و مبتدی بیت کوین معرفی می‌کنند.

جالب است بدانید این سایت شهرت خود را به دلیل سهولت سپرده‌گذاری و برداشت در زمان استخراج بیت کوین و یا دیگر رمزارزها در فضای ابری به دست آورده است.

شرکت genesis mining از سال 2013 که فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرده است، علاوه بر بیت کوین (BTC)، اتریوم کلاسیک  (ETC)و بیت کوین کش  (BCH)چندین ارز دیجیتال دیگر را هم استخراج می‌کند.

بر اساس ادعای خود سایت، در طول فعالیت خود توانسته‌اند به بیش از 2 میلیون نفر در بیش از 100 کشور جهان خدمات ارائه کنند. این خدمت‌رسانی نتیجه انجام بیش از 100 میلیون تراکنش است.

مزارع ماینینگ این شرکت در بیش از 10 منطقه دنیا از جمله گرینلند، استونی، ایسلند، بریتانیا و سوئد واقع شده است.

امکانات:

  • تضمین 100% اینکه مشتریان بعد از عقد قرارداد ذره‌ای از زمان استخراج خود را از دست نخواهند داد.
  • پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته
  • امکان اختصاص دادن قدرت هش مشتریان به چند ارز دیجیتال دلخواه آن‌ها
  • امکان پرداخت و برداشت از طریق کیف پول‌های امن ارز دیجیتال، پی پال و کارت‌های نقدی
  • پرداخت‌های روزانه

اگر می‌خواهید سرمایه‌گذاری در این پلتفرم را آغاز کنید، تنها به 16 دلار احتیاج دارید.

  • سایت hashnet

این سایت هم می‌تواند توسط حرفه‌ای‌ها و یا مبتدیان استفاده شود. این شرکت متعلق به هلدینگ bitmain technologies است که در سال 2013 در چین و توسط وو جیهان تاسیس شد. شرکت فوق در سال 2014 پلتفرم استخراج ابری snowball را خریداری کرد.

گفته شده این شرکت با استخراج ارزهای دیجیتال بیت کوین، لایت کوین و … توانسته بیش از 400000 نفر را به سمت خود جذب کند.

امکانات:

  • دارای برنامه مدیریت سرمایه‌گذاری استخراج ابری برای تلفن‌های هوشمند
  • امکان خرید و فروش قراردادهای استخراج ابری بیت کوین در بازار آزاد و با تعامل با دیگر کاربران
  • پرداخت روزانه
  • پشتیبانی همیشگی مشتریان
  • بازخرید نرخ هش برای سخت‌افزار

حالا که با برخی از سایت‌های معتبر برای استخراج ابری رایگان ارزهای دیجیتال آشنا شدید، باید با شرایط مورد نیاز برای این کار آشنا شوید.

چطور باید استخراج ابری بیت کوین را انجام دهیم؟

برای استخراج رایگان ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین، باید به چند مورد ضروری توجه داشته باشید.

  1. پیش از هر چیز باید یک کیف پول امن ارز دیجیتال داشته باشید که بتوانید ارزهای دیجیتال استخراج شده خود را به آن انتقال دهید.
  2. در دومین مرحله نیاز است تا نرم افزار استخراج ابری رایگان را روی دستگاه خود نصب کنید. در صورتی که خدمات توسط سایت ارائه می‌شود، باید به سایت مربوطه وارد شوید.
  3. در نهایت می‌توانید بیت کوین و یا دیگر ارزهای دیجیتال را استخراج کرده و به حساب خود منتقل نمایید.

آیا استخراج ابری رایگان بیت کوین و آلت کوین‌ها ارزشش را دارد؟

سوالی که برای بسیاری از افراد پیش می‌آید این است که آیا فعالیت در یک سایت استخراج ابری رایگان به منظور تولید ارز دیجیتال ارزندگی قابل قبولی دارد یا نه؟

پاسخ دادن به این سوال، به عوامل متعددی بستگی دارد. برخی از عوامل تاثیرگذار در این زمینه عبارتند از:

  • قیمت ارز دیجیتال: یکی از مهم‌ترین مواردی که بر سوددهی استخراج ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین تاثیر می‌گذارد، قیمت آن ارز دیجیتال است. برای اطلاع از قیمت ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین، لایت کوین، بیت کوین کش و سایر ارزهای دیجیتال به این صفحه مراجعه کنید.
  • سختی ماینینگ: سختی ماینینگ می‌تواند بسته به پلتفرمی که ماینینگ را در آن انجام می‌دهید متغیر باشد. همچنین شرایط زمانی هم در سختی استخراج ابری ارزهای دیجیتال تاثیر زیادی دارد.
  • قیمت انرژی : هزینه برق از دیگر عواملی است که تاثیر زیادی در میزان بازدهی استخراج ابری رمزارزها دارد. در مناطقی با هوای سرد و قیمت پایین برق، ارزهای دیجیتال با هزینه کمتری استخراج می‌شوند.
  • مقررات: باید متوجه مقررات کلی در زمینه ارزهای دیجیتال و همچنین قوانین و شرایطی که پلتفرم استخراج ابری پیش روی شما قرار می‌دهد هم آگاه باشید. برخی از سایت‌ها، کارمزدهایی در عوض ارائه خدمات به شما پیشنهاد می‌دهند که ارزندگی استخراج ابری رایگان را زیر سوال می‌برد.

چگونه یک سایت استخراج ابری رایگان معتبر پیدا کنیم؟

ما لیستی از سایت‌هایی که به عنوان منابع معتبر در استخراج ابری رایگان بیت کوین معرفی شده‌اند را معرفی کردیم. اما برای کسب اطمینان بیشتر در مسیر استخراج ابری رایگان، قدم‌های دیگری هستند که باید بپیمایید. از جمله:

  • تحقیق:

اولین چیزی که شما باید در زمان سرمایه‌گذاری در هر زمینه‌ای انجام دهید، تحقیق است. شما باید خود در مورد سایت‌هایی که حرف و حدیث‌هایی درباره خدمات‌شان می‌شنوید انجام دهید و به نوعی شخصا خدمات آن‌ها را راستی‌آزمایی کنید.

  • بررسی کارمزدها:

گفتیم که ابزارهای استخراج ابری رایگان کاملا هم رایگان نیستند. برخی از آن‌ها مثل کریپتو تب از قدرت پردازش مرورگر شما و نیز توان بازاریابی خودتان استفاده می‌کنند و برخی هم مستقیما درخواست کارمزدی بابت خدمات ارائه شده می‌کنند.

  • بررسی حداقل میزان سرمایه گذاری:

آگاه بودن از این مورد هم اهمیت زیادی دارد. گاهی اوقات برخی پلتفرم‌ها حداقل میزان سرمایه گذاری خود را بسیار بیشتر از مقداری که شما قصد سرمایه‌گذاری در آن‌ها را دارید اعلام می‌کنند.

  • قابل اعتماد بودن:

این مورد در نتیجه تحقیق‌های متعدد درباره پلتفرم به دست می‌آید.

از کدام سایت ایرانی استخراج ابری رایگان استفاده کنیم؟

در حال حاضر که مشغول مطالعه این مقاله هستید، هنوز هیچ سایت ایرانی برای استخراج ابری رایگان مجوز قانونی ندارد. بنابراین تنها توصیه‌ای که در این زمینه می‌توانیم به شما داشته باشیم، این است که مراقب دام‌هایی که برخی از افراد پهن می‌کنند باشید.

کلام پایانی

کسب درآمد از طریق انواع سایت استخراج ابری رایگان می‌تواند تیتر وسوسه‌کننده ای باشد که هیچ تقصیری ندارید اگر درباره آن کنجکاو شوید. اما با تحقیق بیشتر متوجه می‌شوید که باید برای استفاده از خدمات این پلتفرم‌ها به طریقی بهای آن را بپردازید، یا با پول و یا وقت و توان بازاریابی خود.

در این مقاله 5 پلتفرم برای استخراج ابری رایگان را به شما معرفی کردیم که می‌توانید بیشتر درباره آن‌ها تحقیق کنید. در صورت اطمینان، این سایت‌ها می‌توانند به یک منبع کسب درآمد منفعل برای شما تبدیل شوند و این اتفاق خوبی است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.